افزایش تدابیر امنیتی در کاخ کرملین/ چند ساعت استرس تا اتفاق بزرگ

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲
    کد خبر :162416

مسئولان برگزاری مراسم قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی از صبح امروز تدابیر امنیتی اطراف محل برگزاری این مراسم را چندین برابر کرده اند.

به گزارش مهر، این مراسم عصر امروز جمعه با حضور نمایندگان ۳۲ تیم شرکت کننده و مسئولان فیفا در کاخ کرملین برگزار می شود و همه حاضرین در مسکو چند ساعت پراسترس را سپری خواهند کرد تا تکلیف حریفان تیم های شرکت کننده مشخص شود.

فضای کاخ کرملین که محل برگزاری این مراسم است نسبت به روزهای گذشته بسیار متفاوت شده و مسائل امنیتی با شدت بیشتری اعمال می شود. ورود خبرنگاران و عکاسان از گیت های پرتعدادتری صورت می گیرد و ماموران امنیتی با دقت بیشتری افراد را بازرسی می کنند.

یکی از مقامات فیفا در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به روسیه تاکید کرده است که ساماندهی این تعداد مهمان و خبرنگار و عکاس در این مراسم کار سختی است چرا که هر کدام توقع خاصی دارند و طبیعی است که سرویس دادن به همه آنها سخت و دشوار باشد و مشکلاتی را هم ایجاد کند.

به گفته این مقام فیفا حدود ۵۱۵ خبرنگار و عکاس از کشورهای مختلف برای پوشش مراسم قرعه کشی وارد روسیه شده اند که ساماندهی این تعداد کار را سخت و دشوار کرده است. با این حال مسئولان برگزاری در تلاش هستند به بهترین شکل ممکن مراسم را برگزار کنند.

خبرنگاران و عکاسان حاضر در مسکو ساعات پراسترسی را برای مشخص شدن حریفان تیم های ملی کشورشان سپری می کنند و سوژه صحبت هایشان همگروهای تیم ملی کشورشان است. با این حال برخی خبرنگاران هم خیلی به همگروه ها فکر نمی کنند و امیدوارند تیم ملی کشورشان با قدرت جام جهانی را شروع کند و به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید