رئیس سازمان بسیج: داعش می‌خواست حرم امام رضا را با خاک یکسان کند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۱
    کد خبر :161758

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ولایت‌پذیری و اتصال به ولایت، شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و این نعمت الهی است.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت پیروزی جبهه مقاومت که شامگاه چهارشنبه مسجد النبی(ص) نارمک برگزار شد، اظهار داشت: این ایام به جهات مختلف تبریک و تهنیت دارد، هم آغاز ولایت و امامت مولایمان امام زمان(عج) است، هم هفته بسیج و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در مقابل داعش که در آستانه ولادت حضرت محمد(ص) صورت گرفته است و از این جهت بزرگ است.

وی افزود: مردم پس از آغاز غیبت امام زمان (عج) دانستند که در زعامت دین باید به علما مراجعه کنند و طی این سال‌ها علمای بزرگی آمدند و رفتند و خیلی از آن‌ها شهید شدند اما هیچکدام از آن‌ها موفق به تشکیل حکومت اسلامی نشدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اراده خداوند بر این بود تا حکومت دینی به دست امام خمینی(ره) تشکیل شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است و بعد از انقلاب اسلامی حوادث عظیمی در ایران و جهان اتفاق افتاد که 8 سال دفاع مقدس یک گوشه از این اتفاقات است.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه چرایی 8 سال دفاع مقدس را باید در وقوع انقلاب اسلامی جستجو کرد، تاکید کرد: اگر این انقلاب نبود جنگی برای ایران اتفاق نمی‌افتاد و دنیا به سرکردگی آمریکا 8 سال با ما نمی‌جنگید و این را بدانید که امروز هم آن‌ها دست از دشمنی با ما برنداشته‌اند، آمریکا زمانی دست از دشمنی با ما بر‌می‌دارد که ما از انقلاب دست برداریم.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هیچگاه دست از انقلاب خود بر نخواهد داشت افزود: بعد از 13 قرن یک ملت روی کره خاکی قیام کرد و امامش را نصرت داد و در این راه شهیدان زیادی را تقدیم کرد تا بگوید با حاکمیت دین می‌تواند جامعه بشری را مدیریت کند و لذا ما دست از نظام انقلاب اسلامی برنمی‌داریم و مستکبران هم دست ازدشمنی خود برنمی‌دارند و این تقابل تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس،رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هدف اصلی آمریکا از حمله به عراق، صدام نبود بلکه هدفی اصلی آن‌ها نشانه رفتن انقلاب اسلامی بود. و آن ها طراحی های مختلفی انجام دادند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند و چون انقلاب اسلامی به نام دین پیروز شده بود تصمیم گرفتند تا به نام دین مقابل جبهه حق صف آرایی کنند و به همین دلیل گروهک تروریستی داعش را تشکیل دادند.

سردار غیب پرور اظهار داشت: داعش اهل مذاکره نبود و زبانش جز خشونت روی دیگر بر نمی‌تابید و به نام رسول خدا پرچم بلند کرد؛ اما آیا پیامبر رحمت که عصاره همه خوبی هاست و اسلام در سایه مهربانی او گسترش یافته حاضر به کشتار مسلمین بود؟ گروهک داعش که از آستین آمریکا و رژیم صهیونیستی بیرون آمده بود در نظر داشتند با خشونت اساس اسلام را از بین ببرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی جنایات داعش افزود: آن ها با نام اسلام قصد خشونت و ظلم ستیزی داشتند تا اسلام را دینی خشونت طلب معرفی کنند و این درحالی بود که مسلمان نبودند.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی سمبل مقاومت و ایستادگی است و هزاران جوان متفکر برای تشکیل جبهه مقاومت صف کشیدند تا با داعش به جنگ بروند و شاهد بودیم که جوانان ایرانی، افغانستانی و پاکستانی، لبنانی، عراقی و سوری و… حرکت کردند تا در این جبهه مقاومت داعش را نابود کنند و تا به امروز در اسلام چنین صحنه ای از اتحاد و همدلی برای جهاد با کفار ندیده بودیم و سرانجام این انسجام پیروز شد و ثابت کرد اگر استقامت و ایستادگی باشد نصرت حق تعالی حتمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست‌های عربستان سعودی در مقابل مردم یمن عنوان کرد: این مردم یمن بودند که با دست خالی مقابله آل سعود ایستادند و یقینا هیچ کسی به مردم یمن نمی‌گوید شما حقیر هستید بلکه می‌گویند این ها مردمی بودند که رشادت به خرج دادند و در مواجهه با ظلم و ظلم ستیزی خم به ابرو نیاورند و درود به شرف قومی که ایستادگی می کند.

وی تاکید کرد: پیروزی اخیر در سوریه و عراق معجزه است چراکه داعش برای نابودی اسلام و ایران اسلامی به میدان آمده بود که به لطف الهی خواسته های پلید آن ها نابود شد. آن ها در حالی که حمایت‌های مالی عربستان، آمریکا، اسرائیل و برخی کشور‌های غربی را در اختیار داشتند می خواستند حرم امام رضا را با خاک یکسان کنند و نابودی اصل شیعه در دستور کارشان بود، اما شکست خوردند.

سردار غیب پرور در پایان، عنوان کرد: شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و این نعمت یک کلمه است و آن ولایت پذیری و اتصال به ولایت است. ما امام خامنه ای را نائب امام زمان(عج) می‌دانیم و شهید حججی ها به عشق ولایت فقیه در مقابله با داعش ایستادگی کردند تا این پیروزی را به مسلمانان تقدیم کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید