ارائه سالانه یک میلیون خدمات درمانی در ۱۴ کشور دنیا

    کد خبر :161597

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در ۱۴ کشور دنیا مراکز درمانی داریم که هر سال یک میلیون خدمت به افراد در این مراکز ارائه می شود.
دکتر حسن صفاریه صبح پنجشنبه در سمپوزیم تازه های تحقیقات درمان ناباروری که در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران برگزار شد، اظهار داشت: ما ۴۲ مرکز درمانی در ۲۶ استان کشور داریم که هر سال ۱.۵ میلیون خدمت به مردم ارائه می دهند.

وی با اعلام اینکه مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در ۱۴ کشور دنیا فعال است، افزود: این مراکز در سه کشور امارات، لبنان و بولیوی دارای بیمارستان است.

معاون بهداشت هلال احمر گفت: مراکز درمانی هلال احمر ایران در ۱۴ کشور دنیا هر سال یک میلیون خدمت به دنیا ارائه می دهند که از این بابت سرآمد جمعیت های ملی در دنیا هستیم.

صفایه با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۲۶ مرکز توانبخشی در کشور فعال است؛ افزود: در این مراکز خدماتی از قبل ارتز و پروتز، بینایی سنجی، شنوایی شناسی و … صورت می گیرد که سالانه ۵۵۰ هزار خدمت به مردم ارائه می شود.

وی تاکید کرد: نگاه ما در مراکز توانبخشی ارائه خدمات تخصصی تر و در عین حال آن بخش از خدماتی است که بخش خصوصی ورود نمی کند.

به گزارش مهر، معاون بهداشت هلال احمر ادامه داد: ارائه کیفیت خوب و در عین حال ارزان از جمله اهداف مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید