رهبر انصارالله: مفتی‌های سعودی کشتار صهیونیست‌ها را حرام و کشتار مسلمان یمن را واجب می‌دانند

    کد خبر :161443

رهبر انصارالله یمن اجازه دادن نظام سعودی به هتک حرمت مسجد النبی توسط صهیونیست‌ها در حالی که بسیاری از مسلمانان از ورود به مسجد الاقصی منع می‌شوند را محکوم کرد.

به گزارش بازتاب، به نقل از سایت شبکه المسیره، عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی پنجم خود در قالب سلسله سخنرانی‌های فرهنگی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) ابراز تعجب کرد که چطور مفتی سعودی فتواهایی در حرام کردن کشتار صهیونیست‌ها صادر می‌کند و در فتواهایی دیگر کشتار ملت مسلمان یمن را واجب برمی‌شمرد!

رهبر انصارالله یمن تقویت جبهه داخلی یمن و توقف انواع تنش‌ها به ویژه جنجال رسانه‌ای را خواستار شد و گفت: این درگیری‌ها و جنجال‌ها در داخل دشمنان و ظالمان را خشنود می‌کنند.

وی از ملت یمن خواست حضور پرشور و ویژه در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) داشته باشند که عصر امروز (پنجشنبه) در میدان السبعین در مرکز صنعا برگزار می‌شود.

رهبر انصارالله تاکید کرد: از طریق این حضور در مراسم میلاد پیامبر به تمام منافقان در راس آنها نظام سعودی و کافران در راس آنها آمریکا خواهیم گفت ما ملتی هستیم که اگر کل دنیا با آنها بجنگند و میلیون‌ها شهید بدهند هرگز از دوستی‌شان نسبت به پیامبر اکرم (ص) پا پس نمی‌کشند.

کسانی که تصور می‌کنند ملت ما را به بردگی می‌کشند بدانند که این یک رویا و خیال است

عبدالملک حوثی تاکید کرد: حضرت محمد (ص) و خاندانش الگوی ما هستند و در مقابل تمام مشکلات از ایمان، پایداری و اراده آنها الهام می‌گیریم و آزادی برای ما اصل اعتقاد ماست و فقط سیاست ما نیست و اگر از آن دست بکشیم اسلام و ایمان خود را متضرر کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ملت با ایمان ما نوادگان انصار هستند و به همه جهان خواهیم گفت، ما روی این محور و اساس حرکت می‌کنیم و کسانی که فکر می‌کنند ما را برده خود خواهند کرد، بدانند این رویایی بیش نیست.

حوثی ادامه داد: در این مناسبت از قدرت ایمان و ثبات خود در مقابله با دشمن استفاده می‌کنیم و در مسیر انصار الله و رسول او گام برمی‌داریم. پرچم ما پرچم اسلام است و ما پرچم یاری به اسلام، ایمان و عزت را برمی‌داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید