شاهزاده جنجال برانگیز قطری برای دیدار با نواز شریف به پاکستان سفر کرد

    کد خبر :161202

در آستانه صدور رای نهایی دادگاه نواز شریف، شاهزاده قطری که با نوشتن یک نامه جنجالی قصد نجات نواز شریف را داشت به پاکستان سفر و با وی دیدار کرد.

به گزارش  بازتاب به نقل از ای آر وای نیوز، در آستانه صدور رای نهایی دادگاه برای پرونده فساد اقتصادی نواز شریف، حمد بن جاسم شاهزاده قطری که با نگارش نامه‌ای جنجالی قصد نجات نواز شریف را داشت به پاکستان سفر و با وی دیدار کرد.

گزارش‌ها حاکیست این شاهزاده قطری به همراه هیئتی 13 نفره مستقیما وارد لاهور شده و مورد استقبال رسمی شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب قرار گرفته است.

وی ضمن دیدار با نواز شریف در خصوص روابط دو جانبه و گسترش همکاری‌ها میان پاکستان و قطر وهمچنین شیوه‌های حل مشکلات فعلی حزب نواز بحث و گفتگو کرد.

گفتنی است شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب و سیف الرحمن مسئول اسبق سازمان حسابرسی پاکستان از جمله همراهان نواز شریف در این جلسه بودند.

حمد بن جاسم پس از این دیدار برای ملاقات و گفتگو با شهباز شریف به مادل تاون رفته و در مورد موضوعات مختلف با او نیز بحث و تبادل نظر کرد.

نام این شاهزاده قطری وقتی مطرح شد که خانواده نواز شریف برای دفاع از خود نامه‌ای را به نام او به دادگاه ارائه کردند.

در این نامه نوشته شده بود که خانواده نواز شریف از سال 1980در قطر سرمایه گذاری کرده و سپس از طریق منافع به دست آمده در لندن یک خانه خریداری کردند.

ضمنا این شاهزاده قطری اعلام کرده بود که بیش از 800 هزار دلار به نواز شریف بدهکار بوده و در سال 2005 آن را پرداخت کرده است.

سفر حمد بن جاسم در آستانه صدور رای نهایی توسط دادگاه پاکستان می‌تواند جنجال‌های فراوانی را به همراه داشته باشد.

نواز شریف پس از شکایت عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف به اتهام فساد اقتصادی به صورت مادام العمر رد صلاحیت شده و تمام مسئولیت‌هایش از جمله نخست وزیری پاکستان را از دست داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید