عکس آیت الله عیسی قاسم در بستر بیماری!

    کد خبر :161169

آیت الله شیخ عیسی قاسم، از رهبران انقلاب مردمی بحرین نزدیک به 18 ماه است توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در حصر خانگی به سر می برد.

از حدود سه روز پیش برخی فعالان سیاسی مخالف رژیم آل خلیفه نسبت به وضعیت جسمی آیت الله هشدار داده و فاش کردند که به رغم وخیم بودن حال ایشان به دلیل خونریزی داخلی، اما مأموران امنیتی و حکومتی رژیم آل خلیفه نه به وضعیت جسمی ایشان رسیدگی می کنند و نه به اطرافیان و نزدیکان ایشان اجازه می دهد که به حال ایشان رسیدگی کنند و حتی به ایشان اجازه انتقال یافتن به بیمارستان را نمی دهند.

به گزارش بازتاب؛در همین راستا احزاب و جریان های سیاسی معارض بحرین و همچنین فعالان سیاسی بحرین نسبت به وقوع هر اتفاق ناگواری برای آیت الله عیسی قاسم هشدار داده و رژیم آل خلیفه را مسئول هرگونه اتفاق احتمالی دانستند.

لازم به ذکر است که شیخ عیسی قاسم در حال حاضر 74 سال سن دارد و در طول مدت حصر خانگی، بیش از نیمی از وزن خود را از دست داده است.

گفته می شود در دو روز گذشته و بعد از افزایش انتقادات جریان های مختلف بحرینی نسبت به وضعیت آیت الله قاسم، نیروهای وزارت کشور بحرین به یک تیم پزشکی دستور داده که با حضور بر سر بالین وی، او را مورد معاینه و درمان قرار دهند اما نزدیکان آیت الله عیسی قاسم به این تیم پزشکی اطمینان ندارند و رسما درخواست کرده اند که تیم پزشکی که از سوی خانواده وی معرفی می شود برای معاینه و درمان بر سر بستر آیت الله حاضر شود. وزارت کشور بحرین تا به این لحظه با این درخواست موافقت نکرده است.

در همین حال در پی انتشار اخبار وخیم شدن حال آیت الله شیخ عیسی قاسم، مناطق مختلف بحرین از جمله “دراز”، “كرانة”، “كرباباد”، “شهركان”، “المقشع”، “سماهيج”، “أبوصيبع” و “الشاخورة” شاهد برگزاری تظاهرات های اعتراض آمیز علیه رژیم آل خلیفه بوده است. در منطقه دراز که محل سکونت شیخ عیسی قاسم است، تظاهر کنندگان که قصد نزدیک شدن به منزل ایشان را داشتند، با گلوله های اشک آور نیروهای امنیتی مواجه شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید