بودجه 97 در موعد قانونی تقدیم مجلس می شود

    کد خبر :161119

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: مهلت قانونی دولت برای ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی 15 آذرماه است که در موعد قانونی به مجلس تقدیم می شود .

روز چهارشنبه حسینعلی امیری در پایان جلسه دولت در جمع خبرنگاران درباره لایحه بودجه سال جاری افزود: بودجه درهر کشوری مهمترین سند و برنامه مالی دولت در طول یکسال است.
وی ادامه داد: در حال حاضر مدتی است که دولت صبح وبعدازظهر برای تنظیم،تصویب و ارائه لایحه بودجه 97 جلسات فشرده ای دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهارداشت: با توجه به اینکه 15 اذرماه تعطیل رسمی است بنابراین دولت سه تاریخ را به مجلس شورای اسلامی از جمله شانزدهم ، هجدهم ونوزدهم آذرماه را پیشنهاد داد که مجلس ورای اسلامی نوزدهم آذرماه را انتخاب نمود.
امیری گفت: امسال هم مثل سنوات گذشته لایحه بودجه در موعد قانونی تقدیم مجلس می شود و رئیس جمهوری هم حضورمی یابند و لایحه را به مجلس ارائه می دهند.
وی درباره جهتگیری و جزئیات لایحه بودجه نیز افزود:درباره جهت گیری بودجه رئیس سازمان وبرنامه اعلام خواهند کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پاسخ به اینکه صبح امروز رئیس مجلس از دولت خواسته است که نسبت به رفع اشکالات قانون اصل 44 اقدام کند برنامه دولت در این زمینه چیست، گفت: نقطه نظرات مجلس از طریق معاونت پارلمانی به دولت منتقل می شود وبا توجه به اینکه امروز صبح دردولت بودم این موضوع را به نظر ریاست جمهوری و اعضای دولت می رسانیم.
به گزارش ایرنا ، امیری درباره برقراری ارتباط بیشتر وزیران با مردم نیز اظهارداشت: این موضوع جدیدی نیست و معاون اول رئیس جمهوری اعلام کردند که اوقاتی را اعضای دولت با مردم داشته باشند تا در این ارتباط موضوعات و مطالبات مردم بررسی و پیگیری شود .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید