فخاری، راستگو را دعوت به مناظره کرد

    کد خبر :16104

کاندیدای لیست ائتلاف اصلاح طلبان در شورای شهر پنجم معتقد است: موضوعی که شهر تهران را به سیاه چاله‌ای تبدیل کرده، تک ساحتی نبوده و خلاء نگرش کلان نگر در مدیریت شهری به شدت احساس می‌شود.

الهام فخاری در خصوص برنامه خود در 4 سال آینده برای شهر تهران گفت: مسئله نابرابری و زیست پذیر کردن محیط شهر تهران، از برنامه های جدی است که دنبال می شود. در حال حاضر فضای موجود در شهر تهران مناسب زندگی عادی نیست و به طور طبیعی در این شرایط، نه بازنشستگان و نه گروه های جمعیتی خاص هم نمی توانند مسیر عادی زندگی کردن را داشته باشند. برنامه جدی که اصلاح طلبان در این انتخابات پیگیری می کنند زیست پذیر کردن تهران در وهله نخست برای بازنشستگان و کودکان و در مرحله بعد ادامه این روند برای شهروندان تهرانی است.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به هویت فکری افراد در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: شاهد آن هستیم که در گذشته برخی افراد بدون داشتن حداقل تعهد به سخنان خود در این عرصه حضور پیدا کردند که این موضوع باید در جامعه امروز ایران با دقت بررسی شود. چه دلیلی دارد که فردی با تعهد به جریان فکری وارد کارزار انتخاباتی می شود و پس از جلب اعتماد از سوی مردم، رفتار آن عوض می‌شود؟ با این وجود، چه تضمینی وجود دارد که این فرد در اندیشه نیز متعهد بماند؟

وی ادامه داد:‌ برخی بدون باور به حقوق شهروندی وارد نهاد شورا شده و با حداکثر فاصله از این حقوق اکنون کارنامه ضد حقوق شهروندی برجای گذاشته اند. نمونه‌اش رفتار سرکار خانم الهه راستگو است که این موضوع به ایشان باز می گردد. من تعجب می کنم و از ایشان می پرسم از شما انتظار می رفت به عنوان یک زن در شورای شهر، مدافع آنان باشید و واضع برابری جنسیتی باشید نه اینکه کارنامه ضدیت با باورهای اصلاح طلبانه را گواهی دهد. از این فرصت استفاده می کنم و ایشان را به مناظره دعوت می کنم تا شهروندان تهرانی بدانند حقیقت افرادی که شناسنامه تشکیلاتی ندارند ممکن است چه تعهدی دهند و چه مسیری را طی کنند.

این کاندیدای لیست ائتلاف اصلاح طلبان افزود: سیاه چاله تهران از فرسودگی اجتماعی و نگرش بخشی حاکم، رنج می برد و باید مدیریت کلان نگر در شهرداری تهران مستقر شود. کلان نگری حلقه مفقوده ایست که با جدیت در برنامه اصلاح طلبان پیگیری می شود. تضمین موجود برای اجرایی شدن برنامه ها  20 سال عملکرد تخصصی و رفتار حرفه ای تشکیلاتی در جبهه اصلاح طلبان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید