خودروهای ویژه نمایشگاه لس آنجلس

  • خودرو
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۵
    کد خبر :161024

نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس 2017، در روزهای آینده درهای خود را به روی عموم باز خواهد کرد. نمایشگاه سالانه‌ای که در این منظقه جغرافیایی اهمیت به ویژه‌ای دارد.

انتظار داریم در سال جاری بیش از 60 خودروی جدید در آمریکای شمالی و جهان معرفی شود. بخشی از این خودروه اینک در قالب تیزرهایی معرفی شده‌اند و شاهد معرفی برخی از آنها در صفحات آنلاین و مجازی بوده‌ایم.. 29 و30 نوامبر روزهای مطبوعاتی این نمایشگاه به شمار می‌آیند و کمتر از یک هفته شاهد خودروها و کانسپت‌های جالب خواهیم بود.

به گزارش بازتاب به نقل از عصرایران، در سال جاری کمپانی‌های استارت‌آپ نیز خودروهای جالبی را معرفی خواهند کرد.

استون مارتین

هنوز مشخص نیست که محبوب انگلیسی ها قصد دارد نسل و مدل جدید ونتیج‌های خود را در لس‌آنجلس به نمایش بگذارد. اما امیدواریم بتوانیم ونتیج‌های جدید و خیره کننده را به چشم و از نزدیک در لس آنجلس ببینیم.

بی‌ام‌و

i8 رودستر جدیدترین و جالب‌ترین محصول این نمایشگاه در این نمایشگاه خواهد بود. مدلی از i8  که انگار سقف آنرا با یک دربازکن بزرگ کنده‌اند. البته در لس آنجلس i8 کوپه را نیز خواهیم دید. مدل مفهومی آی- پرفورمنس کانسپت X7 نیز از دیگر محصولات جالب این برند آلمانی است. شایعه شده بی‌ام‌و تمامنی خودروهای الکتریکی‌اش را به لس‌آنجلس می‌آورد.

شورولت

شورلن برنامه‌ای جهانی برای معرفی محصولاتش ندارد اما در لس آنجلس ZR1 کوروت را به آمریکای شمالی معرفی خواهد کرد. خودروهای اسپورت برای مردم هیجان‌انگیزند و به همین دلیل می‌توان کوپه کامارو ZL1 1LE را نیز یکی از هیجان‌آورین ترین خودروهای این نمایشگاه در خط تولید شورلت به حساب آورد.

هیوندایی

در کنار خط تولید هیوندایی، خودروسازان کره‌ای کراس اوور سابکامپکت کنا را به آمریکای شمالی معرفی خواهد کرد. انتظار نداشته باشید که کنا شما را در بازارهای دیگرسوپرایز کند یا تفاوت زیادی را با نسخه‌های نشان دهد. اما علاقه‌مندان انتظار دارند تا جزئیات بیشتری را در خصوص این خودرو بداند.

اینفینیتی

خودروی QX50 که پیشتازی برای لوکس بودن در برندهای ژاپنی محسوب می‌شود امسال در لس آنجلس به نمایش درمی‌آید. مدل ارتقاء یافته QX80 نیز باید در خور توجه ظاهر شود.

جیپ

در اواخر اکتبر جیپ تصمیم گرفت، تا از رانگلرهای 2018 پرده بردارد. بنابراین از ظاهر این خودرو خبر داریم. اما خودروساز آمریکایی قصد دارد در لس‌آنجلس تمامی جزئیات این خودرو را به همگان نشان دهد. در کنار این جیپ جدید شاهد دیگر مدل‌های این خودرو در این غرفه خواهیم بود.

لکسوس

لکسوس در حال حاضر یک تیزر تیره و روشن را از RX های محبوب خود منتشر کرده است. لکسوس 2018 نسخه RX 350L به عنوان یک مدل برجسته در لس‌آنجلس معرفی می‌شود.

لینکولن

مدل MKC 2019 لینکولن اینک به شکل آنلاین معرفی شده است و قرار است به شکلی رسمی آن را در نمایشگاه آمریکا ببینیم. نسخه تولیدی این خودرو مخصوص آمریکای شمالی معرفی خواهد شد.

مزدا

در مدل‌های مزدا 3،CX-9 ،CX-5 و CX-3 مدل MX-5 RF این خودروسازی به نمایش درخواهد آمد. این کمپانی همچنین مزدا 6 مدل 2018 را در معرض دید عموم قرار می‌دهد و به مدل مفهومی کوپه ویژن خود می‌نازد.

مرسدس بنز

همگان به غرفه بنز چشم دوخته‌اند تا CLS را در لس‌آنجلس ببینند. اما همچنان حدس می‌‌زنیم که پروژه 1 مرسدس AMG توجه بیشتری را به خود جلب کند. مرسدس GT4 مرسدس AMG نیز برای علاقه‌مندان به مسابقات سرعتی جذاب خواهد بود.

تویوتا

تویوتا نیز در هفنه‌های گذشته به انتشار مدل مفهومی خود پرداخته که قرار است در لس‌آنجلس نمایش دهد. FT-AC نام دارد و یک آفرودر به شمار می‌آید. احتمالا ما با یک SUV هیجان‌انگیز روبه رو خواهیم شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید