بیانیه جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس در حمایت از روحانی

    کد خبر :16088

جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اعلام حمایت کردند.

در بیانیه جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس آمده است:

«سی و نه بهار از پیروزی انقلاب اسلامی که با فراز و فرودهای فراوانی همراه بوده است میگذرد. یکی از دوره های پر افتخار در این سالها عملکردولت یازدهم بوده است چرا که این دولت میراث دار سال‌های سختی است که بر پیکره کشور لطماتی فراوان وارد گردیده.سال‌هایی که اکثر تصمیمات دولت وقت به دور از خردورزی و از روی قانون گریزی و ماجراجویی و توام باایجاد هیجانات کاذب بود. این افراط و تندروی همه جانبه گروه های ذینفع؛ ضربات مهلکی بر اعتماد عمومی وارد کرد و بسیاری از خادمان واقعی ملت را خانه‌نشین نمود و عزت ملت ایران را در عرصه های بین المللی مخدوش کرد که این روزها به بخشی از آن ها پرداخته میشود اما آنچه مهم است انتخاب صحیح مردم شریف ایران در سال ۹۲ است که با درک درست از شرایط داخل و بین الملل ،با رویکردی جدی به انتخاب امر اصلاحات اقبال ورزیده و پس از تحمل نجیبانه هشت سال اتلاف سرمایه های انسانی، مادی و معنوی میهن؛ اعتدال را برگزیدند تا سایه امید بر کشور بال گشاید و تدبیر را نشانه رود و نظام جمهوری اسلامی را به ریل اصلی خود که همانا عقلانیت و تدبیر بر پایه خرد جمعیست باز گرداند. بحمدالله روند رو به رشد تعالی همه جانبه کشور دقت نظر آحاد ملت ایران را در اعتماد به امر اصلاحات و انتخاب دولت تدبیر و امیدنشان داد؛ چرا که با تدبیر؛ دولت از پرتگاه سقوط فاصله گرفت. هر چند بسیار سخت بود اما دستاوردهای دولت بویژه برجام نشان داد که دولت تدبیر و امید علیرغم تمامی شیطنت ها و فشارهای داخلی و بدعهدی ها و زورگویی های خارجی، بر عهد خود با مردم پابرجا بوده و میباشد. پس بنابر این صداقت؛ این بار هم باید متعهدانه با پذیرش کم و کاست ها ،که جبرانشان زمان بر بوده است پای صندوق های رای حاضر شد و به استمرار امید رای داد.

ما جمعی از اعضاء فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی؛ رجاء واثق داریم با پیروزی دکتر حسن روحانی ، دولت دوازدهم میتواند گام های بلند و اساسی در جهت تأمین اهداف و آرمان های اصلاحات و توسعه ایران اسلامی برداردکه طبیعتا استفاده از ظرفیت زنان در راستای توسعه و تعمیق صلح نیز از ضروریاتیست که دولت دوازدهم به آن خواهد پرداخت و سرافرازی و سربلندی ملت شریف ایران را رقم خواهد زد.

جمعی از اعضاء فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید