رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد

لزوم پیشگامی شوراها در مقابله با حوادث/دست همه کمک کنندگان را می‌بوسم

    کد خبر :160853

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم آمادگی شوراها برای مقابله با بحران‌ها و حوادث در سطح کشور گفت: باید تدابیری در خصوص بروز بحران و مقابله با آن در تمام استان‌های کشور اتخاذ شود تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

به گزارش ایسنا، رسول آزادی در آغاز پنجاه و نهمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌های کشور گفت: به عنوان رئیس شورای شهر کرمانشاه دست همه کمک کنندگان را به زلزله زدگان غرب کشور می‌بوسم. با وجود اینکه زلزله 7.3 ریشتری در کرمانشاه خسارت مالی و جانی زیادی در بر داشت اما همت عالی و روح بلند ایرانیان نوع دوست را به جهانیان نشان داد. ایرانیان هر آنچه در اختیار داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و به شهر کرمانشاه رساندند.

وی افزود: حضور مقام معظم رهبری از دیگر صحنه‌های ارزشمند این حادثه بود و از تمام شهردارانی که هر کدام به نحوی به یاری زلزله زدگان شتافتند تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه به حضور رئیس جمهوری در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: از تمامی سازمان‌های مردم نهاد، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش نیز قدردانی می‌کنیم. از شوراهای شهر درخواست دارم در امر کمک رسانی پیش قدم باشند تا بتوانیم یک بیمارستان در مناطق زلزله زده احداث کنیم.

وی ادامه داد: تدابیری در خصوص بحران در تمام استان‌های کشور باید اتخاذ شود تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار در هنگام بروز حوادث نباشیم. شوراهای اسلامی عصاره ملت هستند که با جمعیت 100 هزار نفری در کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

آزادی تاکید کرد: متأسفانه شوراها در ادوار گذشته نتوانستند موفق عمل کنند و انتظار می‌رود در دوره جدید اثربخش‌تر از گذشته باشند. شوراها می‌توانند طرح و لایحه به مجلس و دولت ارائه کنند و از این طریق مشکلات شهروندان را در شهرها کاهش دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید