احمدی:برای دربی مشهد در بهترین شرایط هستیم/تا امروز 20درصد قراردادهایمان را گرفتیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳
    کد خبر :160824

هافبک مشکی‌پوشان گفت:برای دربی مشهد تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در بهترین شرایط تیمی آماده برگزاری دربی هستیم.
مصطفی احمدی درباره وضعیت تیمش قبل از تقابل با پدیده اظهار کرد: تیم ما روز به روز بهتر می‌شود، حتی در دیدار قبل مقابل سایپا مستحق شکست نبودیم. مطمئن باشید رتبه کنونی ما رتبه پایانی ما در جدول نیست و انشاءالله مثل فصل پیش هفته آخر هواداران استرس سقوط تیم را ندارند.

وی در ادامه در مورد سرمربی سابق گفت: میثاقیان مربی بزرگی است اما تصمیم مدیریت باشگاه تغییر در کادر فنی بود برای همین هم مرزبان جایگزین میثاقیان شد، علیرضا مرزبان رزومه خوبی دارد و می‌تواند به ما در ادامه رقابت‌ها کمک کند.
هافبک مشکی‌پوشان در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پدیده و دربی مشهد گفت :برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در بهترین شرایط تیمی آماده برگزاری دربی هستیم، تنها مسئله‌ای که دیگر به نوعی به آن عادت کردیم محل برگزاری بازی است که قطعا هر دو تیم مایل هستند این بازی در ورزشگاه امام رضا برگزار شود تا علاوه بر اینکه از امکانات این استادیوم مجهز استفاده کنیم تماشاگران هم بتوانند بدون مشکل به ورزشگاه بیایند.
احمدی ادامه داد: زیبایی فوتبال به حضور هواداران است و مخصوصا دربی که حسابش متفاوت است. اوضاع مشکی‌پوشان نسبت به فصل پیش بهتر شده است و مدیریت باشگاه تلاش خود را برای پرداخت مطالبات انجام می‌دهد، و‌ تاکنون ۲۰ درصد از قراردادها پرداخت شده است.

منبع:فارس

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید