محسن هاشمی از مناظره با طلایی کنار کشید

    کد خبر :16067

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران اعلام کرد: محسن هاشمی صبح امروز با بیان دلیل عدم بی طرفی برگزار کننده برنامه و نیت خوانی پیش از برخورد با برگزار کنندگان از حضور در برنامه مناظره سرباز زد.

 امروز قرار بود مناظره محسن هاشمی و طلایی به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برگزار شود که محسن هاشمی علیرغم پاسخ مثبتی که داده بود با صدور اطلاعیه‌ای عدم حضور خود را در مناظره اعلام کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در همین خصوص به عنوان برگزار کننده این مناظره اعلام کرد: بدینوسیله اعلام می‌دارد محسن هاشمی صبح امروز با بیان دلیل عدم بی طرفی برگزار کننده برنامه و نیت خوانی پیش از برخورد با برگزار کنندگان از حضور در برنامه مناظره سرباز زد.

در ادامه تاکید شده است: وی علیرغم تصریح موضوع توسط این تشکل مبنی بر بی طرفی مطلق در برگزاری برنامه، مجددا بر دلایل خود پافشاری کرده و از حضور در مناظره امتناع ورزید.

این تشکل دانشجویی تاکید کرد: مبرهن است وی قصد حضور در برنامه را نداشته و با دلایل واهی سعی در توجیه عدم حضور خود در دانشگاه دارد. همچنین با توجه به اتفاق مشابه دیروز در مناظره با تقی پور و لغو برنامه توسط هاشمی به نظر می‌رسد وی تحمل نشستن بر کرسی مناظره و شنیدن سخنان مخالف خود را نداشته و ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید