مقصودلو: حجاب مربی تایلند دسیسه بدخواهان نزدیک انتخابات بود/ برای سرمربی تیم ملی این هفته تصمیم گیری خواهیم کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱
    کد خبر :160572

رئیس فدراسیون کبدی گفت: قرار دادن حجاب برای مربی بانوان تایلند دسیسه بدخواهان فدراسیون در آستانه انتخابات بود.
محمدرضا مقصود لو  در مورد حواشی به وجود آمده برای مربی تایلند در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا اظهار داشت: اینها حواشی دسیسه افرادی است که می‌خواهند فدراسیون را خراب کنند. ما در سالن حضور نداشتیم و بانوان خودشان برگزار کننده مسابقات بودند. با توجه به شلوغی سالن برخی افراد روسری سر این مربی کرده‌ و به سالن آورده‌اند که پس از مشخص شدن، حراست سالن بلافاصله او را خارج کردند.

وی در مورد اینکه آیا بخشنامه‌ای برای عدم حضور مربیان مرد در کنار تیم‌های بانوان وجود داشته است، یا خیر، گفت: بله ما قبل از مسابقات این موضوع را به فدراسیون آسیایی اعلام کردیم و همه هم موافقت کردند. موضوعی نبوده که در جریان بازی‌ها تصمیم بگیریم.

رئیس فدراسیون کبدی عنوان کرد: مسابقات به خوبی و با نظم خاصی برگزار شد، اما با توجه به اینکه نزدیک انتخابات فدراسیون هستیم برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای ما هستند.

مقصودلو در مورد اخراج سرمربیان هندی تیم‌های ملی مردان و بانوان پیش از پایان مسابقات گفت: مسابقات ما تمام شده بود و با توجه به پایان قرارداد آنها، دیگر ادامه همکاری ندادیم و به کشورشان بازگشتند. برای انتخاب جایگزین نیز هفته آینده جلسه داریم و تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش فارس،وی در مورد اینکه گفته می‌شود خانواده او حضور فعالی در فدراسیون دارند، گفت: در چارت فدراسیون ما ملاحظه کنید یک نفر هم از خانواده من حضور ندارند، اما همین افرادی که در سایت‌های خود این موارد را منعکس می‌کنند در زمان خود بیشترین عضو را داشتند و خواهر و خواهرزاده و همه را به کار گرفته بودند و در حال حاضر نیز نامزد انتخابات فدراسیون هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید