ایرانی هستیم و زنده به ارزش‌های اسلامی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷
    کد خبر :160551

ورزشکاران ایرانی برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدال انسانیت را به مدال طلای مسابقات ترجیح داده اند تا بار دیگر به مردم دنیا ثابت شود ما ایرانی ها زنده ایم به ارزش های دینی مان.
به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون کبدی، دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش زنان طی روزهای ۱ لغایت ۶ آذر ماه با حضور ۲۰ کشور مطرح آسیایی در سالن امام خمینی(ره) شهر گرگان در هوای بارانی با بهترین شکل ممکن و رضایت خاطر تمامی کشورهای شرکت کننده برگزار شد.

فدراسیون کبدی ایران به عنوان هماهنگ کننده تیم ها جهت شرکت در مسابقات آسیایی گرگان تمامی قوانین و مقررات مسابقات و همچنین قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب از سوی بانوان تیم های خارجی و عدم ورود آقایان در مکاتبات قبل از شروع مسابقات اعلام کرده بود.

در مسابقات گرگان اتفاقی تلخ افتاد که کام تمام مدیران ارشد کشور و ورزش را تلخ کرد و حضور یکی دو مربی خارجی مرد با پوشش در سالن مسابقات بانوان که بخاطر سهل انگاری برخی دوستان در چک کردن نفرات در زمان ورود به سالن و عدم رویت آی دی کارت مسابقات بود که بلافاصله پس از چند ثانیه به بیرون سالن هدایت شد.

فدراسیون کبدی و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ضمن محکوم کردن این عمل ناشایست مربی تیم تایلند در فریب دادن عوامل کنترل کننده سالن با کمال احترام از جامعه بزرگ و ورزش دوست ایران عدرخواهی می نماید و این رفتار ناشایست مربی تایلند را از طریق فدراسیون آسیایی و جهانی به جهت زیرپا گذاشتن قوانین مسابقات پیگیری خواهد کرد.

با احترام
فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید