نصیرزاده :همه بازیکنان مشکل مالیاتی دارند اما فقط به فخرالدینی نامه زده اند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۴
    کد خبر :159830

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز گفت:خیلی از بازیکنان فوتبال مشکلات مالی دارند و نمی‌دانند که چرا به این بازیکن از سوی اداره مالیات نامه فرستاده شده است.
هوشنگ نصیرزاده درخصوص بدهی مالیاتی میلاد فخرالدینی اظهار داشت:فخرالدینی درحال حاضر به دنبال حل و فصل کردن مشکلات مالیاتی خودش است و همین اتفاق باعث شده تمرکز لازم را نیز روی خودش نداشته باشد. خیلی از بازیکنان فوتبال مشکلات مالی دارند و نمی‌دانم که چرا به این بازیکن از سوی اداره مالیات نامه فرستاده شده است.

وی در ادامه افزود: آنطور که من شنیده‌ام حتی از حساب باشگاه استقلال هم بابت بدهی مالیاتی مبلغی کسر شده است و این بازیکن فعلا در حال رفع و رجوع کردن مشکلات مالیاتی است، امیدوارم هرچه زودتر مشکلش حل شود و به تیم ملحق شود تا با آرامش فکری به تیم کمک کند.

نصیرزاده در ادامه تاکید کرد: برایم جای سوال دارد که چرا فقط به یک بازیکن نامه مالیاتی ارسال شده در صورتی که تمام بازیکنان درحال حاضر مشکلات مالیاتی دارند. با توجه به اینکه فخرالدینی با ما قرارداد دارد و حساب ما جاری است پولی از بابت مالیات از باشگاه کسر نشده است.

به گزارش فارس،وی در پایان در خصوص شکایت از نصرتی بابت مصاحبه اخیرش علیه باشگاه گسترش نیز اظهار داشت:همان روز به کمیته اخلاق شکایت خود را ارسال کردیم تا نصرتی بابت صحبت های که انجام داده پاسخگو باشد، در حال حاضر منتظر جواب مسئولین کمیته اخلاق هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید