بدهی مالیاتی فخرالدینی یقه استقلال را گرفت!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹
    کد خبر :159703

اداره مالیات بابت بدهی بازیکن پیشین استقلال از حساب این باشگاه پول برداشت کرد.
میلاد فخرالدینی بازیکن سابق استقلال تهران بابت طلبش از باشگاه استقلال و همچنین بدهی مالیاتی از سوی اداره مالیات ممنوع‌الخروج و تمام اموالش توقیف شده است. فخرالدینی از باشگاه استقلال 620 میلیون تومان، از باشگاه تراکتورسازی مبلغ 90 میلیون و از نفت تهران هم مبلغ 350 میلیون طلبکار است.

فخرالدینی باید مبلغ 330 میلیون تومان بابت بدهی مالیاتی به اداره مالیات واریز کند. در یکی دو روز گذشته اتفاق عجیبی رخ داده است که منجر به برداشت مبلغی از حساب باشگاه استقلال در ازای بدهی مالیاتی میلاد فخرالدینی بوده است. ظاهرا ۲۶ میلیون تومان در حساب باشگاه استقلال موجودی بوده که اداره مالیات بلافاصله این رقم را در ازای بدهی فخرالدینی به این اداره از حساب باشگاه استقلال کسر کرده است.

به گزارش فارس،فخرالدینی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: اگر مبلغی در حساب باشگاه استقلال واریز شود مطمئناً از حساب باشگاه به خاطر بدهی مالیاتی من کسر خواهد شد. وی همچنین در خصوص طلبش از این باشگاه گفت: من نمی‌خواهم از هیچ باشگاهی شکایت کنم حتی جلسه ای با آقای آجورلو داشتم تا طلبم هر چه زودتر پرداخت شود اما بی نتیجه بود و من در حال حاضر بلاتکلیف هستم در صورتی که هیچ پولی از باشگاه هایی که بودم دریافت نکردم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید