ربیع‌خواه: خودم را درگیر آمار نمی‌کنم/گل پرسپولیس به پارس جنوبی خطا نبود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳
    کد خبر :159601

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما امسال هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و اگر بگویم نسبت به سال گذشته تلاش‌های ما دو برابر شده است، دروغ نگفته‌ام.
محسن ربیع‌خواه درباره برد پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم، گفت: خدا را شکر بازی سختی را بردیم. البته ما خیلی خوب بازی کردیم و نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود. خوشبختانه شرایط استادیوم هم خوب بود و هیچ بی‌احترامی از سوی هواداران صورت نگرفت. تماشاگران خونگرمی در ورزشگاه بودند که فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند. درست است که هواداران ما در استادیوم کمتر بودند اما برای ما دلگرمی بزرگی بودند و بازی خوبی هم انجام دادیم که در نهایت برنده شدیم.

وی درباره آماری که از عملکرد او در این بازی منتشر شده و او 73 پاس در این بازی داده که 73 پاس هم صحیح بوده و آمار فوق‌العاده صد در صد پارس سالم را برای او به ارمغان آورده، اظهار داشت: واقعیتش این است که از این آمار خبر ندارم اما اگر درست باشد برای من خیلی خوب خواهد بود. هر چند که خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و فقط به این فکر می‌کنم که آن چیزی که مربی از من می‌خواهد را در زمین انجام دهم. برای من باعث خوشحالی این است که خواسته‌های مربی را در زمین انجام دهم و پرسپولیس به موفقیت برسد. چرا که همه تمرکز من بر روی موفقیت تیم است.

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص پاسی که در اواخر بازی به هم تیمی‌هایش داد که موجب گل برتری سرخپوشان در بازی با پارس جنوبی شد، اظهار داشت: من بیشتر در کارهای دفاعی فعالیت می‌کنم اما در نیمه دوم با وجود اینکه بازی در اختیار ما بود اما نمی‌توانستیم روی حملات گل بزنیم و به نوعی بازی گره خورده بود اما در آن صحنه اوتی که محمد انصاری برای من پرتاب کرد را به نقطه کور دفاع پارس جم فرستادم که کامیابی‌نیا آنجا حضور داشت و او هم با یک پاس دقیق باعث شد تا مصلح گل بزند و خدا را شکر که بازی را با همین گل بردیم.

وی در مورد اینکه تیم حریف اعتقاد داشت گل سرخپوشان روی خطا به دست آمده، ادامه داد: من از صحنه دور بودم اما بعید می‌دانم گل ما خطا بوده باشد. توپ روی هوا بود و 2 بازیکن برای تصاحب توپ با هم به هوا پریدند اما کامیابی‌نیا از قدرت بدنی بهترش استفاده کرد و صاحب توپ شد. این مسائل در فوتبال طبیعی است و از این صحنه‌ها در هر بازی زیاد پیش می‌آید.

ربیع‌خواه درباره اینکه به نظر می‌رسد با این شرایط پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل خواهد شد، گفت: ما البته یک بازی عقب افتاده هم داریم اما به آن اتکا نمی‌کنیم. فلسفه ما امسال این است که چه در خانه و چه در بیرون خانه برای بردن به زمین می‌رویم.خدا را شکر که با یک بازی کمتر در صدر جدول هستیم اما به هرحال فوتبال شرایط مختلفی دارد و ما با علم بر این تلاش می‌کنیم.

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص اینکه از نظر او چه تیم‌هایی امسال مدعی قهرمانی در لیگ خواهند بود، افزود: امسال تیم‌های خوبی داریم که می‌توانند رقیب ما در راه قهرمانی باشند.

وی درباره دیدار روز جمعه پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: به هر حال ذوب‌آهن همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده و از تیم‌های خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید و امسال هم با امیر قلعه‌نویی شرایط خیلی خوب دارند. به نظر من ذوب‌آهن امسال جزو مدعیان قهرمانی است و همیشه مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام داده است.به هر حال ما در این بازی میزبان هستیم و برای رسیدن به 3 امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

ربیع‌خواه در مورد آخرین بازی خود مقابل ذوب‌آهن که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و اتفاقات عجیبی در آن بازی رقم خورد، گفت: در آن بازی اتفاقاتی رخ داد که ما غافلگیر شدیم. متاسفانه خیلی زود گل خوردیم اما هر بار که عقب افتادیم گل خورده را جبران کردیم. ما از نظر دفاعی بهترین تیم لیگ بودیم اما در ورزشگاه آزادی 3 گل خوردیم. هر چند در آخر ما بازی را نباختیم اما امیدوارم در بازی پیش رو دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را از حالا گزینه اول قهرمانی می‌دانند، تصریح کرد:‌ این نظر لطف کارشناسان است اما به نظر من تیم‌هایی مثل پارس جنوبی، سپاهان، استقلال و پدیده هم شانس قهرمانی دارند.در پرسپولیس همه از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند.اگر بگویم که ما امسال نسبت به فصل گذشته 2 برابر تلاش می‌کنیم، دروغ نگفته‌ام. خوشبختانه تمرکز همگی ما روی بازی‌های پرسپولیس است اما زحمتی که امسال می‌کشیم حتی از سال قبل هم بیشتر است چون می‌خواهیم باز هم قهرمان شویم.

وی درباره حمله شبانه به باشگاه پرسپولیس و آتش زدن در این باشگاه، اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیدم و واقعا شوکه شدم.امیدوارم کسانی‌که این کار زشت را انجام دادند هر چه زودتر مشخص شوند. باید بدانیم که آنها چه دشمنی با پرسپولیس داشتند که این کار را انجام دادند.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید