حذف مردان و بانوان در ریکرو انفرادی/صعود ملی‌پوشان کامپوند به یک‌هشتم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۹:۲۲
    کد خبر :159463

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا ملی‌پوشان مردان و بانوان ریکرو از دور مسابقات کنار رفتند.
در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا صبح امروز ملی‌پوشان کشورمان در کامپوند انفرادی زنان و ریکرو انفرادی مردان به رقابت پرداختند.

در کامپوند زنان، فرشته قربانی بعد از یک دور استراحت، در نخستین مسابقه مقابل نماینده هنگ‌کنگ با نتیجه 147 بر 138 پیروز شد و به مرحله یک‌هشتم راه یافت. وی در این مرحله مقابل نماینده چین تایپه قرار می‌گیرد.

پریسا براتچی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل کمانداری از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 142 بر 134 پیروز شد. وی با این نتیجه راهی یک‌هشتم شد که باید مقابل نماینده کره جنوبی قرار بگیرد.

گیسا بایبوردی در نخستین گام با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 142 بر 141 مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و حذف شد.

در کامپوند انفرادی مردان، مجید قیدی در نخستین رقابت خود با نتیجه 143 بر 138 مقابل نماینده عراق پیروز شد و به یک‌شانزدهم صعود کرد. وی در ادامه مقابل نماینده ویتنام در تیر طلایی شکست خورد و حذف شد. اسماعیل عبادی دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 147 بر 143 مقابل یاسر عمویی پیروز شد. وی در یک هشتم مقابل کمانداری از هند قرار می‌گیرد.

در ریکرو مردان، متین سبزی تنها نماینده کشورمان در مرحله یک‌شانزدهم با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و کنار رفت.

به گزارش  فارس، در ریکرو انفرادی بانوان، نیلوفر علیپور در دیدار نخست مقابل نماینده هنگ‌کنگ با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد. وی در ادامه با نتیجه 6 بر 4 مقابل نماینده کره شمالی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. مهسا بدخشان در نخستین مسابقه مقابل نماینده ژاپن با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد اما در ادامه در دیدار با نماینده چین تایپه 6 بر صفر مغلوب شد. پارمیدا قاسمی نیز در دور نخست کمانداری از بوتان را مغلوب کرد. وی در مرحله یک شانزدهم مقابل کمانداری از هند 6 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید