اعلام آمادگی پلیس برای پاکسازی شهر از معتادان متجاهر

    کد خبر :159317

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس آمادگی پاکسازی شهر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر را دارد، گفت: اگر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی ظرفیت پذیرش این افراد را بالا ببرند و به ما اعلام کنند می توانیم دستگیری ها را افزایش دهیم.

به گزارش افکارنیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: شب گذشته جلسه ای با موضوع انضباط شهری و ترافیکی داشتیم چرا که برنامه هایی برای امنیت در پایتخت در دستور کار پلیس است.

وی افزود: طرح ویژه برخورد با مواد فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر به زودی در محله های اصلی که شاهد تجمع این افراد هستیم اجرایی می شود و پس از دستگیری به بهزیستی تحویل داده می شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: پلیس تمام تلاش و توان خود را برای آسایش و آرامش شهروندان و برخورد با جرم در پیش گرفته است و با مخلان نظم در جامعه برخورد می کند.

سردار رحیمی بیان کرد: پل ها یکی از اماکن تجمع خرده فروشان و معتادان متجاهر است که حتما به این مکان ها سرکشی خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه پلیس آمادگی پاکسازی شهر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر را دارد، گفت: اگر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی ظرفیت پذیرش این افراد را بالا ببرند و به ما اعلام کنند می توانیم دستگیری ها را افزایش دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید