رقابت احتمالی فرخ‌نژاد و عطاران در اکران نوروز 97

    کد خبر :159083

در حالی که حدود چهار ماه تا پایان سال 96 فرصت باقی است، سازندگان سه فیلم کمدی خواهان اکران در نوروز 97 شده‌اند. چند روز پیش تهیه کننده «لونه زنبور» اعلام کرد که تلاش می‌کند این فیلم در نوروز 97 به نمایش درآید. حالا عوامل دو فیلم «هزارپا» و «تگزاس» هم خواستار نمایش فیلم‌های خود در نوروز سال آینده شدند. نوروز امسال سه فیلم کمدی در تعطیلات نوروز به نمایش درآمدند که «گشت 2» و «خوب، بد، جلف» توانستند به فروش بیش از 15 میلیارد تومان دست یابند. با اکران احتمالی دو فیلم «تگزاس» و «هزارپا» می‌توان شاهد رقابت رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد در جذب مخاطب برای سینمای ایران بود.

در سال‌های گذشته پس از جشنواره فیلم فجر، بحث اکران فیلم‌های سینمایی در تعطیلات نوروز به شدت داغ می‌شد و عوامل فیلم‌های سینمایی تلاش بسیاری می‌کردند که فیلم‌هایشان در اولین ماه از فصل بهار به نمایش درآید. با قطعی شدن اکران «آینه بغل» در آذرماه، تهیه کننده «لونه زنبور» اعلام کرد که این فیلم کمدی در نوروز 97 نمایش داده می‌شود. در «لونه زنبور» مصطفی کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار و رعنا آزادی ور نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

اما دو فیلم کمدی دیگر که بازیگران شناخته شده بسیاری دارند، هم به عنوان گزینه‌های اکران نوروز 97 مطرح شده‌اند.

کمدی «هزارپا» با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله و… به کارگردانی ابوالحسن داوودی اوایل امسال جلوی دوربین رفت و پیش بینی می‌شود با توجه به بازیگران سرشناسی که دارد و سابقه کارگردان معتبرش در زمینه ساخت فیلم‌های کمدی به یکی از فیلم‌های پرفروش تبدیل شود.

از سوی دیگر امروز عوامل فیلم «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی هم خواستار نمایش این فیلم سینمایی در نوروز 97 شدند. در این فیلم کمدی که در کشور برزیل جلوی دوربین رفته، حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

دو سال پیش، رضا عطاران به واسطه بازی در «من سالوادور نیستم» توانست لقب فاتح گیشه نوروز 95 را به خود اختصاص دهد و سال گذشته هم این عنوان به حمید فرخ‌نژاد به خاطر بازی در دو فیلم «گشت 2» و «خوب، بد، جلف» رسید. حال با اکران دو فیلم «هزارپا» و «تگزاس» می‌توان شاهد رقابت این دو هنرپیشه پرطرفدار در جذب مخاطب برای سینمای ایران بود.

منبع:آی سینما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید