کروکی رفت، صورتی آمد

    کد خبر :159005

با پایان نمایش «کروکی» به کارگردانی مجتبی احمدی در تماشاخانه پالیز «آبی مایل به صورتی» ساناز بیان جایگزین این نمایش می‌شود.

به گزارش پویا، مونولوگ مجتبی احمدی با بازی سعید چنگیزیان و همراهی ویدئوی الهام کردا، سپند امیر سلیمانی، شیوا سرمست و ژیلا صادقی طی 25 اجرا پذیرای 2600 مخاطب بوده است که نشان از استقبال خوب از این نمایش بوده است.

بیشتر بخوانید: بیهوده‌های مونولوگ ایرانی

نمایش «کروکی» اما در این مدت بدون حواشی نیز دنبال نشده است. این نمایش که ابتدا قرار بود در تماشاخانه مستقل روی صحنه رود، پس از یک شب اجرا به سبب آنچه ترافیک سنگین در تماشاخانه مستقل و به احترامی به گروه‌ها خوانده می‌شد، به تماشاخانه پالیز رفت.

نمایش «کروکی» در این مدت بارها تمدید شده و با توجه به حضور سعید چنگیزیان در نمایش اولیورتوییست به نظر به کار خود پایان داده است. چنگیزیان تا 15 آبان جایگزین نوید محمدزاده در اثر تازه حسین پارسایی است. این اتفاق در حالی رخ داده است که به مدت دو ماه نام محمدزاده به عنوان عامل فروش بیشتر در سطح تهران تبلیغ می‌شود.

کروکی داستان زندگی مردی است که به علامت سوال‌هایی در زندگی‌اش رسیده و اتفاقات زندگی‌اش را در برخورد با خودش به چالش می‌کشد. این نمایش کروکی از 26 مهر ماه تا 3 آذر در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفت.

نمایش آبی مایل به صورتی از امشب، ششم آذر رأس ساعت 18:15 در سالن 1 پالیز روی صحنه می‌رود.

نسیم ادبی، آناهیتا اقبال نژاد، ملیکا پارسا، عاطفه رضوی، امید سلیمی، بهنام شرفی، محمدهادی عطایی، گیتی قاسمی، امین میری، با همراهی صدای حمیدرضا آذرنگ بازیگران این نمایش هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید