حکام عربستان سر عقل نیایند مانند صدام نابود خواهند شد

    کد خبر :158964

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: حکام عربستان سر عقل نیاید مانند صدام در سیاه چاله‌ها نابود خواهند شد.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اینکه پیروزی برداعش از الطاف خفیه الهی بود، اظهار داشت: داعشی‌های پلید و مزدور از صهیونیست‌ها خط می گرفتند تا جهان اسلام را متفرق کنند لذا با نام اسلام بر پیکر اسلام آسیب های بسیاری وارد آوردند.

وی افزود: آسیبی که داعشی ها بر پیکر اسلام وارد کردند یقینا صهیونیست‌ها طی سال‌های متمادی نتواستند وارد کنند، به فضل پروردگار به اهداف پلید خود دست پیدا نکردند، اما امروز جهان اسلام باید مراقب باشند، زیرا داعشی‌های متواری شده به صورت گروهی و دسته‌ای قطعا به دنبال این هستند تا جنایت‌های مانند حادثه‌ای مصر را بوجود بیاورند.

حجت الاسلام گواهی تصریح کرد: یقین بدانید که این پیروزی بزرگ در نوع خود و در زمان ما بی‌نظیر و بی بدیل است که حکایت از چند نکته دارد، نکته اول رهبری‌های داهیانه مراجع تقلید در ایران و عراق همچنین نقش تعیین کننده مقام معظم رهبری، نکته دوم مقابله یکپارچه مردم در برابر نقشه شومی که کشیده شده بود و نکته سوم وحدت کشورهای اسلامی در منطقه بود.

در گفت‌وگو با تسنیم،مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، گفت: این پیروزی نشان از این دارد که باید کشورهای جهان اسلام متحد باشند، همچنین عربستان سر عقل بیایید و از رسوایی های که در چند سال اخیر در کشورشان به وجود آورده‌اند دست بکشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید