وعده‌های بی پشتوانه هدفی جز برکناری دولت مستقر و کسب قدرت به هر قیمت ندارد

    کد خبر :15884

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمدحسین احمدی شاهرودی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  با صدور اطلاعیه‌ای حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

سلام و درود بر مردم غیور و شریف استان خوزستان

درحالی که انقلاب شکوهمند اسلامی ملت عزیز ایران در آستانه چهل سالگی قرار گرفته است بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری انتخاباتی پرشکوه و سرنوشت ساز نشان می دهد که در این منطقه پرآشوب از دنیا در کمال آرامش و ثبات با مراجعه به آراء عمومی، بالاترین نعمت یعنی امنیت را از اتکاء اش به اراده ملت همیشه در صحنه بدست می آورد.

در این انتخابات آنچه پیش از هرچیز اهمیت دارد حضور حداکثری شما مردم غیرتمند و آزاده پای صندوق های رای است چراکه تداوم پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در گرو این تحقق این امر است. پس از لازم است تا با عبرت از سوءمدیریت ها و رفتارهای غیرقانونی که در سال‌های نه چندان دور به وقوع پیوست با رای به عقلانیت و اعتدال از بازگشت کشور به مسیر بی سرانجام گذشته جلوگیری شود. این انذار خصوصا از آن جهت بیان می شود که متاسفانه شاهد حضور همان رویکردها و افکار در تبلیغات انتخاباتی البته در پوشش جدیدی هستیم. وعده های بی پشتوانه به مردم که هدف و نیتی جز برکناری دولت مستقر و کسب قدرت به هر قیمت در پس آنها دیده نمی شود بزرگترین جفا به نظام و انقلاب و مصالح عمومی کشور و ملت است و ما شاهدیم متاسفانه برخی کاندیداها سخنانی به زبان می آورند که با عملکرد و سوابق آنها سنخیتی نداشته و از آن بوی مردم فریبی به مشام برسد.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مبارز نستوه و اندیشمند وارسته حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) که آنچنان به رای مردم باور داشت که بارها خود را در معرض آراء ملت قرار داد و این انتخابات اولین انتخاب در غیاب ایشان است از شما مردم غیور و دوراندیش دعوت می کنم تا با رای مجدد به جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی برای چهار سال دیگر سکان داری مشی و شیوه عقلانیت، اعتدال و تدبیر و قانونمداری در داخل و صلح و مدارا در خارج را تضمین کنید، چرا که او هم زبان جهانیان را خوب می فهمد و هم ساختار قدرت در ایران را خوب می شناسد. همواره عزیز و پاینده باشید.

محمدحسین احمدی شاهرودی

نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید