ادعای جنجالی شمس: یکی از تیم‌ها هزینه تیم آذرخش را داده بود!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶
    کد خبر :158806

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بعد از تساوی مقابل آذرخش گفت: یکی از تیم‌های لیگ برتری هزینه آذرخش را داده بود تا مقابل ما بازی کند.
حسین شمس درباره تساوی تیم فوتسال گیتی پسند مقابل آذرخش بندرعباس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، گفت: بازی سنگینی با آذرخش داشتیم. این تیم انگیزه زیادی داشت و بازیکنانش خشن بازی می کردند. به همین خاطر علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن آسیا اوایل بازی آسیب دید. متاسفانه دو داور جوان را هم برای این بازی انتخاب کرده بودند که با حملات تیم آذرخش می ترسیدند و جریان داوری به سود تیم مقابل می شد. برایم تعجب آور است که چرا این داوران که حتی یکبار آنها را ندیده بودم، برای بازی ما انتخاب کرده بودند.

آذرخش چطور از نظر مالی متحول شد؟
وی تاکید کرد: تیم آذرخش که تا همین هفته پیش مشکلات شدید مالی داشت و حتی در بازی با مس سونگون با ۶ بازیکن به تبریز رفته بود، به یکباره با بیش از ۳۰ نفر، دو روز قبل از بازی با گیتی پسند به اصفهان می آید و یک روز بعد از بازی هم می روند. چطور این تیم یکباره از نظر مالی متحول می شود؟ آنها با ۳۰ نفر بازیکن و همراه به اصفهان آمده بودند و حتی بازیکنی که رباط صلیبی پاره کرده بود، با عصا تیم آذرخش را همراهی می کرد.

شاید در بندرعباس معدن طلا یا چاه نفت کشف کردند!
سرمربی تیم گیتی پسند یادآور شد: الان این سئوال مطرح می شود که چه کسی پول سفر آذرخش را داده بود؟ مطمئنا این پول از بندرعباس نرسیده بود. چطور در عرض یک هفته با وجود آن مشکلات مالی، یکباره آذرخش به اصفهان لشکرکشی می کند و یکباره این تیم ثروتمند می شود؟ آنها یا در بندرعباس معدن طلا کشف کرده اند یا چاه نفت!

یکی از تیم های لیگ برتری هزینه آذرخش را داده بود
شمس در پاسخ به این سئوال که آیا شما مدعی هستید یکی از رقیبان گیتی پسند هزینه سفر آذرخش را فراهم کرده است؟ تصریح کرد: نمی توانم اسم بیاورم ولی یکی از تیم های لیگ برتری، هزینه تیم آذرخش برای سفر به اصفهان و حتی پرداخت پاداش به این تیم در صورت گرفتن امتیاز را فراهم کرده است. کمیته فوتسال باید در این ارتباط تحقیق کند. اگر این امر در فوتسال ما باب شود، باید فاتحه این رشته را خواند. رایج شدن این جریان یعنی رفتن آرامش از فوتسال ایران.

اگر اوضاعشان خوب بود چرا علیه مسئولان استان مصاحبه کردند؟
وی در خصوص صحبتهای عباس روزپیکر سرمربی آذرخش مبنی بر اینکه اوضاع این تیم دو هفته ای است که مناسب شده و هزینه ها از طرف یک ارگان در بندرعباس تامین شده است، گفت: روزپیکر هفته گذشته مصاحبه ای کرد و در آن مصاحبه، به خاطر عدم حمایت مسئولان استان از تیم آذرخش به همه توهین کرد. چطور اول هفته آنطور از مشکلات گلایه می کردند و آخر هفته همه چیز درست شد؟ اگر قرار بود از استان حمایت شوند، اول فصل این اتفاق می افتاد. من بعید می دانم چنین چیزی باشد. حتی کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شورای شهر به تیم آذرخش هم از طرف خود این تیم تکذیب شد.

این پول از بندرعباس به آذرخش تزریق نشده است
سرمربی گیتی پسند خاطرنشان کرد: این پول از بندرعباس به آذرخش تزریق نشده است. باید دید چه تیمی به آذرخش کمک کرده است و اینطور این تیم را به اصفهان فرستاده است.

آذرخش باید از لیگ حذف می شد
وی درباره اینکه آیا او هم همانند وحید شمسایی معتقد است فدراسیون به دنبال قهرمان کردن تیم مس سونگون است؟ گفت: خیر ولی کمیته فوتسال یک اشتباه کرد که شاید آن اشتباه هم سهوی بود. زمانی که آذرخش برای بازی با مس به تبریز رفت، نزدیک به یکساعت زمان بازی عقب افتاد تا این تیم خودش را به سالن برساند. در واقع آن بازی باید سه بر صفر به سود مس اعلام می شد و چون دومین باری بود که آذرخش در زمین حاضر نمی شد، این تیم از لیگ برتر کنار می رفت. به این صورت با تیم ها در شرایط مساوی برخورد می شد.

گیتی پسند بد بسته شده است
شمس درباره مشکلات تیم گیتی پسند هم اظهار کرد: متاسفانه تیم گیتی پسند بد بسته شده است. ما به اندازه کافی بازیکن نداریم. نکته عجیب اینجاست که مهران عالیقدر و مهدی جاوید دو بازیکن فصل گذشته گیتی پسند را بدون مشکل فنی رد کردند و کسانی را جایگزین آنها کردند که شایستگی حضور در گیتی را نداشتند.

عالیقدر و جاوید ۶ امتیاز از گیتی گرفتند
وی ادامه داد: نکته عجیبتر این است که این دو بازیکن در دو بازی رو در رو با گیتی پسند، بیش از پنج گل زده اند. در واقع بیش از ۶ امتیاز این فصل، توسط بازیکنان فصل گذشته گیتی پسند از دست رفته است که اگر اینطور نبود، شاید الان صدر جدول بودیم. به هر حال مجبوریم با همین شرایط تا پایان فصل ادامه بدهیم.

برای قهرمانی شانس داریم
سرمربی گیتی پسند در پایان درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر هم تصریح کرد: هفت بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است. شرایط میزبانی ما در مسابقات آینده بهتر از مس سونگون است. فکر می کنم بتوانیم با چاشنی شانس به صدر جدول برسیم. البته امیدوارم حرفهایم را درباره نحوه حضور آذرخش در اصفهان بررسی کنند و اجازه ندهند این مسائل در فوتسالمان باب شود.

منبع:مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید