رقابت عبادی و عمویی در مرحله یک شانزدهم/حذف 6 ملی‌پوش ریکرو در مرحله حذفی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۵
    کد خبر :158765

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در ریکرو و کامپوند انفرادی ملی‌پوشان کشورمان به رقابت پرداختند.
مرحله حذفی رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا از صبح امروز در بخش انفرادی ریکرو و کامپوند زنان و مردان آغاز شد.

در ریکرو انفرادی مردان، امین پیرعلی بعد از یک دور استراحت، در دور دوم مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و حذف شد. عرفان ارژنگ‌پور با نتیجه 6 بر صفر نماینده ترکمنستان را مغلوب کرد اما در ادامه در دیدار با نماینده چین در تیر طلایی مغلوب شد و کنار رفت.

متین سبزی در دور نخست مقابل نماینده عربستان 6 بر صفر پیروز شد اما در ادامه مقابل صادق اشرفی کاری از پیش نبرد و مغلوب شد. به این ترتیب در ریکرو مردان اشرفی تنها نماینده کشورمان در مرحله یک شانزدهم است که باید مقابل کمانداری از چین قرار بگیرد.

در ریکرو انفرادی بانوان، نیلوفر علیپور در دیدار نخست مقابل نماینده چین با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد و کنار رفت. مهسا بدخشان در نخستین مسابقه مقابل نماینده ژاپن با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد و به مرحله یک شانزدهم راه یافت. وی در این مرحله مقابل کمانداری از چین تایپه قرار می‌گیرد. پارمیدا قاسمی نیز در دور نخست کمانداری از بوتان را مغلوب کرد. وی در مرحله یک شانزدهم باید مقابل نماینده قرار بگیرد.

در کامپوند انفرادی مردان، مجید قیدی در نخستین رقابت خود با نتیجه 143 بر 138 مقابل نماینده عراق پیروز شد و به یک‌شانزدهم صعود کرد. وی در ادامه مقابل نماینده ویتنام قرار می‌گیرد. اسماعیل عبادی با غلبه بر نماینده یمن با نتیجه 144 بر 68 در مرحله یک شانزدهم مقابل یاسر عمویی قرار می‌گیرد. عمویی با غلبه بر نپال راهی یک شانزدهم شد.

در کامپوند بانوان، همه ملی‌پوشان کشورمان در مرحله نخست استراحت داشتند و در مرحله یک شانزدهم به مصاف حریفان می‌روند.

در این مسابقات در بخش نوجوانان سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید