خلعتبری:هنوز هم به خاطر پاس ندادن همبازی‌ام در بازی با نفت ناراحتم/برای آنهایی که دنبال جادوگری هستند متاسفم

  • آرشیو
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰
    کد خبر :158751

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هنوز هم وقتی یادم می آید مهاجم تیم ما صحنه دو به تک در بازی با نفت را پاس نداد و بعد از عبور از گلر توپ را به تیر زد ناراحت می شوم.
محمدرضا خلعتبری در خصوص نتایج تیم پدیده و اتفاقاتی که طی هفته‌ه ای اخیر رخ داده، صحبت‌های زیر را انجام داد.

ظاهرا شرایط پدیده خوب است.

خدا را شکر همینطور است. مگر می‌شود تیم ببرد و ما ناراضی باشیم.

اما در بعضی بازی‌ها نوسان داشتید.

متاسفانه در بعضی بازی‌ها امتیازاتی را از دست دادیم که قابل باور نبود. در بازی با سپیدرود در دقیقه 85 گل خوردیم که اگر آن اتفاق نمی‌افتاد ما جزو تیم‌های اول و دوم جدول بودیم. از طرفی نمی‌دانم چرا اینقدر ما در هفته مصدوم می‌دادیم. خانزاده، گرامی، عبدالله حسینی و تقریبا هر 4 دفاع وسط ما مصدوم بودند و آقای مهاجری مجبور بود بعضی مواقع معین عباسی را عقب بیاورد یا ناصحی را به دفاع وسط انتقال دهد. خدا را شکر که جوانان ما خوب بازی کردند و نباید از حق بگذریم که آنها در این مدت عملکرد قابل قبولی داشتند. تیم ما در آینده با امثال زامهران، مهدی خانی و امثال رضا صدری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اما مطمئن باشید هر شرایطی که داریم در آینده بهتر خواهیم شد.

بعد از جدایی محمد تقوی این شایعه مطرح شد که پدیده افت کرده و باخت در یکی از بازی‌ها باعث شد تا همه از تاثیرات این مربی بگویند. شما چه نظری دارید؟

تقوی در ابتدای فصل در اردوی ترکیه و سپس مشهد در تیم ما حضور داشت و آن چیزهایی که مدنظرش بود به ما یاد داد. او دوست داشت تیم از دفاع بازی‌سازی را شروع کند ولی در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که ممکن است برای هر شخصی به وجود بیاید. مثل شرایط من که به گسترش رفتم و نتوانستم با آقای کمالوند کار کنم. به نظرم شرایط برای تقوی فراهم نبود و او از ما جدا شد اما تیم ما جوان نیست و بازیکنان باتجربه زیادی دارد. امثال قاضی، گردان، ناصحی، من و اکبر صادقی در تیم‌های مختلف بازی کرده و قهرمانی‌های زیادی در کارنامه داریم. وقتی در ترکیب 11 نفره 7 نفر باتجربه هستند و 4 نفر جوان، مطمئن باشید آن تیم خوب می‌شود.از زمانی هم که آقای تقوی از تیم ما جدا شد ما در یک بازی مقابل سپیدرود باختیم و با ذوب‌آهن مساوی کردیم. ولی در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و تقوی هم زحماتش را کشید. جا دارد از مدیریت باشگاه آقای کریمویی و سرآسیایی تشکر کنم که حمایت لازم را از تیم انجام دادند و انشاالله بتوانیم در ادامه شرایط تیم را خیلی بهتر کنیم.

ظاهرا بازی نکردن در ورزشگاه امام رضا (ع) هم معضلی شده است.

واقعا این موضوع ناراحت کننده است چون ما یک استادیوم عالی داریم که در وسط هفته می‌تواند 10هزار نفر را در خودش ببیند. حتی اگر بازی‌ها آخر هفته باشد 25 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند ولی نمی‌دانم چه مشکلی است که از این استادیوم شیک نمی‌توانیم استفاده کنیم. به نظرم ورزشگاه امام رضا یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های دنیاست.

در بازی قبل اتفاقاتی افتاد که همه تصور کردند از تعویض ناراحتی شدی.ماجرا چه بود؟

به نظر شما چرا باید از تعویض در دقیقه 85 ناراحت شوم؟ در بازی با سپاهان آقای مهاجری در دقیقه 60 مرا تعویض کرد و در بازی با پرسپولیس خودم از او خواستم تعویض شوم. نظر مربی برایم همیش قابل احترام بوده و امکان ندارد ناراحت شوم. آن هم به خاطر تعویض شدن.

اما قبول داری بازیکن خاصی هستی؟

من هنوز هم برایم سؤال است. مگر می‌شود بازیکن ما با دروازه‌بان حریف در حالت 2 به تک قرار دارد و پاس ندهد و دروازه‌بان را هم دریبل کند و توپ را به تیر دروازه بزند و آن را گل هم نکند! بعد از آن صحنه تیم نفت یک موقعیت تک به تک را مقابل ما خراب کرد و همه ناراحتی من این بود که اگر آن توپ گل می‌شد به جای 3 بر یک باید 2-2 می‌شدیم و 2 امتیاز از دست‌مان می‌پرید. واقعا این موضوع ناراحتی دارد. به خدا قسم می‌خورم که پاس گل دادن برای من از گل زدن لذتبخش‌تر است چون پاس گل دادن سخت‌تر است. همین حالا که به آن صحنه فکر می‌کنم ناراحت می‌شوم که اگر خدای ناکرده ما در آن بازی مساوی می‌کردیم الان خیلی از تیم‌های دیگر در جدول بالای پدیده حضور داشتند.

به نظرت کدام تیم‌ها امسال مدعی هستند.

پرسپولیس در صدر جدول حضور دارد و البته مقداری هم خوش‌شانس است.امسال مدعی زیاد است. از سوی دیگر فولاد، پدیده، پارس جم و پیکان هم مدعی هستند ضمن اینکه سپاهان و ذوب‌آهن را نباید دست کم گرفت. استقلال هم مطمئنا در نیم‌فصل دوم شرایطش تغییر می‌کند. ما بعد از بازی با سیاه‌جامگان 3 بازی دیگر به صورت پیاپی در طول فصل درخانه داریم و اگر از این 4 مسابقه امتیازات لازم بگیریم شرایط‌مان کاملا دگرگون می‌شود.

تیم‌تان آسیایی می‌شود؟

ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و معتقدم این تیم می‌تواند موفق باشد.

به عنوان سؤال آخر این روزها بحث جادوگری تمام فوتبال جهان را فرا گرفته، شما چیزی ندیدید؟

ممکن است ما بازیکنان خیلی چیزها ببینیم ولی متاسفم که چنین اتفاقاتی می‌افتد و فوتبال ایران زیر سؤال می‌رود. من دوست ندارم در این زمینه حرفی بزنم ولی واقعا متاسف هستم که عده‌ای با این اعتقادات در فوتبال هستند. برای آن شخصی که با جادوگری به دنبال نتیجه‌ گرفتن است متاسفم چون خودم به چنین مسائلی اصلا اعتقاد ندارم.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید