سناتور آمریکایی متهم به فساد اخلاقی: شرمنده‌ام اما استعفا نمی‌کنم!

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹
    کد خبر :158682

سناتور آمریکایی که به اذیت و آزار یک مجری زن متهم شده‌ است گفت از این اقدام خود شرمسار است، اما از سمتش کناره‌گیری نمی‌کند.
به گزارش  بازتاب به نقل از رویترز، سناتور «ال استوارت فرنکن»، عضو دمکرات سنای آمریکا، که به ارتکاب رفتار ناشایست جنسی با یک مجری زن در حین خواب و عکسبرداری از آن متهم است گفت از سمت خود کناره‌گیری نخواهد کرد.

او در مصاحبه‌ای درباره رفتار ناشایست جنسی خود در قبال این مجری زن رادیو گفت: اول از همه می‌خواهم بگویم که کل این ماجرا مایه شرمساری است. اینکه نیت من چه بود اهمیت ندارد، بلکه آنچه مهم است این است که من از این عکس شرمنده‌ام! او (زنی که او را متهم کرده است) اصلا رضایت نداشت و حق دارد که احساس کند این عکس باعث آزارش می‌شود. من از وی عذرخواهی کرده‌ام و بسیار متشکرم که او عذرخواهی من را پذیرفته است. این چیزی است که من می‌توانم بگویم، نیت من مهم نیست آنچه اهمیت دارد این است که این عکس او را آزار داده است و من از این بابت شرمنده‌ام.

سناتور ایالت مینه‌سوتا خطاب به مجری یک برنامه رادیویی گفت: اگر شما دو هفته پیش به من می‌گفتید که یک زن می‌خواهد به من بگوید که من باعث رنجش وی شدم و به وی بی‌احترامی کردم، من به شما می‌گفتم که خیر این کار را نکردم، من نیز شوکه شدم، کمیته اخلاقی سنا کل این ماجرا را بررسی می‌کند و من به طور کامل با این کمیته همکاری می‌کنم. من می‌دانم که کار‌ سختی در پیش دارم تا اعتماد مردم مینه‌سوتا، دوستان و کسانی که از من حمایت کردند را دوباره به دست بیاورم. من متعهدم که نهایت تلاشم را در مجلس سنا برای مردم مینه سوتا انجام دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید