اتهام اخلاقی گریبانگیر قدیمی ترین نماینده مجلس آمریکا

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱
    کد خبر :158659

خبرگزاری رویترز امروز خبر داد که در پی ایراد اتهام مزاحمت جنسی به نماینده ارشد مجلس نمایندگان آمریکا، وی از عضویت در کمیته قضایی این نهاد قانونگذاری استعفا کرد.
جان کانویرز 88 ساله که نماینده میشیگان و از اعضای موسس فراکسیون سیاهپوستان مجلس آمریکا است در ایمیلی در واکنش به این اتهام نوشت: اجازه نمی دهم که این اتهام ها موجب تضعیف همکاران من در فراکسیون دمکراتیک و همچنین دوستان جمهوریخواه و دمکرات من در کمیته قضایی شود.
کانویرز دمکرات، قدیمی ترین نماینده مجلس، هفته پیش در کمیته اخلاقی مجلس و در جریان تحقیقات در مورد اتهام مزاحمت جنسی، حاضر شده بود. از سوی دیگر دفتر کانویرز رضایت یکی از شاکیان را با پرداخت وجه و بدون اقرار به مجرمیت جلب کرده است.
12 تن از زنانی که در گذشته کارمند کانویرز بودند نیز در بیانیه ای اعلام کردند که وی هرگز در حضور آنان رفتار جنسی نامتعارفی نداشته است.
به گزارش نامه نیوز پس از انتشار خبر استعفای کانویرز، نانسی پلوسی، رهبر دمکرات های مجلس در بیانیه ای اعلام کرد که سابقه فرد هر چقدر هم زیاد باشد مجوزی برای مزاحمت جنسی نخواهد بود.
خبر استعفای کانویرز در حالی منتشر می شود که موجی از اتهام های مزاحمت و سوء رفتار جنسی صحنه سیاسی، رسانه ای و هنری جامعه آمریکا را در بر گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید