عبدالملک الحوثی: آمریکا و اسرائیل “طاغوت‌ها زمانه” هستند و جنگ با آنها واجب

    کد خبر :158649

رهبر انصارالله یمن در سخنانی آمریکا و اسرائیل را “طاغوت‌های زمانه” خواند و رویارویی با آن دو را واجب دانست.
عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا و اسرائیل طاغوت‌های زمانه هستند که برای سیطره بر تحرکات مردمی و جداسازی آنها از رسالت الهی، تلاش می‌کنند. این دو طاغوت عصر معاصرند و رویارویی با آنها واجب است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طاغوت در هر زمانی بوده و هست و در واقع نوعی گرایش است که تلاش دارد مردم را از توجه به رسالات الهی دور کند.

الحوثی در ادامه سخنانش به بحث یمن پرداخت و خاطر نشان کرد: دشمن سعودی-آمریکایی مسئول اصلی اوضاع اقتصادی دشوار در یمن است که برخی چشمشان را روی نقش این دشمنی در رسیدن اوضاع کشور به وضعیت فعلی می‌بندند و چیزی جز انصارلله را مشکل نمی‌بینند.

الحوثی گفت: کسی که مفهوم شراکت و ائتلاف را جز در دشمنی نمی‌بیند تنها دشمنی را می‌شناسد و این شیوه نامبارک و نادرست است. دولت منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی یمن) تمام تلاشش خود را برای سوء استفاده از اوضاع یمن جهت بالابردن نرخ‌ کالاها به کار بسته است.

به گزارش نامه نیوزوی ادامه داد: ما شاهد اوج قساوت از سوی دشمنان هستیم و مسئولیت ما این است که با تمام قوا در برابر این دشمنی‌ها بایستسم. با این شرایط وقتی برای توجه به مشکلات داخلی نمی‌ماند. همه باید برای احیای همکاری اجتماعی و همبستگی تلاش کنند.

رهبر انصارالله یمن در ادامه همه را به یکپارچه کردن تلاش‌ها جهت رویارویی با دشمنان یمن و شکستن محاصره این کشور فراخواند و گفت: همه باید برای منافع کشور و تقویت ایستادگی‌ها مقابل دشمنان تلاش کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید