آمریکا با تمام توان و قدرتش در دنیا از حمله به ایران ترس دارد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۹:۰۳
    کد خبر :158469

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه آمریکا با تمام توان و قدرتش در دنیا از حمله به ایران اسلامی ترس دارد.

آیت‌الله سیدمحمد فقیه بعد از ظهر امروز در جمع مسؤولان و فرهنگیان شهرستان نی‌ریز اظهار داشت: مسؤولان و کارمندان دولت باید با چهره و اخلاق اسلامی خدمتگزار مردم باشند، اما متأسفانه آنچنان که باید در خدمت مردم نیستند.

وی اضافه کرد: مسؤولان در اوایل انقلاب اسلامی در این راستا قدم برداشتند، اما مدت‌هاست به عقب برگشته‌ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: به دستور امام راحل بسیج تشکیل شد تا جوانان با ایمان و مخلص در کنار هم به اسلام و کشور خدمت کنند.

آیت‌الله فقیه توضیح داد: اگر امروز جشن پیروزی می‌گیریم به برکت وجود جوانان مخلص و بسیجی است که دل به دنیا نبسته‌ و فریب دنیا را نخورده‌اند.

به گزارش افکارنیوز،نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات قرآن کریم بیان کرد: خداوند در قرآن به جامعه اسلامی دستور داده، همیشه آماده بوده و و هرچه در توان دارند را به‌ کار ببرند تا دشمنان خدا از اسلام بترسند، همانگونه که امروزه آمریکا با تمام توان و قدرتش در دنیا از حمله به ایران اسلامی ترس دارد.

وی با تأکید بر حجاب بانوان تصریح کرد: چادر شما بانوان با ایمان همان امر به معروف و نهی از منکر است که ما به شما افتخار می‌کنیم و خوشا به‌ سعادت جوانانی که مادران باعفتی دارند و دامن پاک چنین مادرانی است که شیرمردان را تربیت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید