حبیبی: حالا که مواضع دولت اصلاح شده نباید سراغ طعنه‌زدن به رئیس‌جمهور برویم

    کد خبر :158442

دبیرکل حزب موتلفه گفت: حال که مواضع اصلاح شده نباید سراغ طعنه‌زدن به رئیس‌جمهور برویم. من درسیاست خارجی دولت را متفاوت از سابق می‌دانم، این باعث می‌شود که نیروهای معتقد به مقابله با استکبار ، دولت و ملت به یکدیگر نزدیک‌تر از گذشته شوند.
نبی حبیبی در حاشیه مراسم سالگرد حجت‌الاسلام شجونی با حضور در جمع خبرنگاران درباره عملکرد دولت دوازدهم عنوان کرد: معتقدم باید ارزیابی دقیقی از عملکرد دولت با توجه به مشکلات صورت گیرد تا یک قضاوت عادلانه تحقق پیدا کند. ازن ظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست ناموفق تلقی شود و به نظرم می‌رسد در دولت دوازدهم تغییر چندانی برای کدری که می‌خواهد مسائل کشور را حل کند صورت نگرفته است. اما در عین حال باید گفت دولت در این چند ماه هم نقاط قوت و ضعفی داشته است.

به گزارش ایلنا، دبیرکل حزب موتلفه افزود: من موضع‌گیری چند هفته اخیر رئیس‌جمهور در خصوص مقابله زورگویی‌های آمریکا و اروپا با موضع‌گیری‌های سابق را متفاوت می‌بینم و بابت آن خوشحال هم هستیم چراکه معتقد نیستیم اگر دولت یا شخص رئیس‌جمهور با برخی از افراد در مقابله با آمریکا تفاوت‌نظرهای داشته‌اند یا به صورت تاکتیکی چیزی را به عمل می‌آوردند، حال که مواضع اصلاح شده نباید سراغ طعنه‌زدن به رئیس‌جمهور برویم.

وی با بیان اینکه من درسیاست خارجی دولت را متفاوت از سابق می‌دانم، گفت: این باعث می‌شود که نیروهای معتقد به مقابله با استکبار ، دولت و ملت به یکدیگر نزدیک‌تر از گذشته شوند.

وی با اشاره به حوزه اقتصادی کشور گغت: ما شاهد موفقیت چشم‌گیری در حوزه اقتصادی نبودیم اما اگر بگوییم دولت موفق نبوده این قضاوت را شخصا قبول ندارم کسانی که این مواضع را می‌گیرند باید خود را جای دولت بگذارند. اگر دولت آن نظریه مهم مقام معظم رهبری را که نجات اقتصاد دولتی و نفتی است، بتواند پیاده کند و سیاست‌های اصل ۴۴ را بیش از گذشته دنبال کند، می‌تواند موفقیت‌های بیشتری در دولت فعلی داشته باشد.

حبیبی درباره قانون احزاب گفت: این قانون یک تفاوت‌هایی با قبل دارد ولی قائل به اصلاح این قانون هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید