لزوم ایمن سازی هرچه سریعتر خطوط 6 و 7 مترو تهران

    کد خبر :158232

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: شهردار تهرانهیچگونه اعتباری به شرکت مترو پرداخت نکرده است، این در حالی است که از سه ماه قبل از انتخابات، روند توسعه خطوط مترو متوقف شده بود، پس ضرورت داشت که شهردار جدید تهران بعد از سه ماه تکمیل خطوط را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

به گزارش افکارنیوز، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: با گذشت سه ماه از تغییر مدیریت شهریمتاسفانه هیچ اعتباری برای تکمیل خطوط مترو از سوی شهردار پرداخت نشده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: شهردار تهرانهیچگونه اعتباری به شرکت مترو پرداخت نکرده است، این در حالی است که از سه ماه قبل از انتخابات، روند توسعه خطوط مترو متوقف شده بود، پس ضرورت داشت که شهردار جدید تهران بعد از سه ماه تکمیل خطوط را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

علیخانی افزود: اولویت مدیریت شهری توسعه حمل و‌نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا و ترافیک است، اما متاسفانه نه تنها اعتباری اختصاص داده نشده بلکه مثل گذشته اعتبارات صرف اقدامات دیگر مثل پرداخت حقوق کارکنان شده است.

وی خطاب به شهردار تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع هر چه سریع‌تر ایمن سازی خطوط ۶ و ٧ را انجام دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید