کشاورزان چینی با پهپاد سمپاشی می کنند

    کد خبر :158189

گروهی از کشاورزان چینی ناوگانی از پهپادها را برای سمپاشی مزارع به کارگرفته اند. این پهپادها از راه دور کنترل می شوند و اطلاعات هر فرایند را در سیستم آنلاین ذخیره می کنند.
به گزارش بازتاب به نقل از پیپل دیلی آنلاین، کشاورزان چینی برای افشاندن آفت کش در مزارع از پهپادها استفاده می کنند.

درهمین راستا گروهی از روستاییان مناطق مرکزی چین ۳۰ دستگاه پهپاد برای از بین بردن حشرات خریده اند. آنها قصد دارند کسب و کار تازه ای ایجاد کنند.

پهپادهای این ناوگان ساخت شرکت Da Jiang Innovation هستد که یکی از بزرگترین تولید کنندگان آن در چین به شمار می آید. گجت کشاورزی مذکور طبق برنامه ای مشخص مسیری تعیین شده را طی می کند. همچنین پهپاد مجهز به سه رادار در بخش های جلو، پشت و زیر دستگاه است. این رادارها از برخورد پهپاد با موانع جلوگیری و ارتفاع آن را تنظیم می کنند.

پهپادها از راه دور کنترل می شوند و می توانند ۱۰ لیتر آفت کش را حمل کنند. کارآمدی آنها نیز به اندازه۱۰ کشاورز برآورد شده که به طور سنتی آفت کش را به گیاهان اسپری می کنند.

همچنین کشاورزان می توانند با در دست داشتن کنترل از راه دور در مزرعه حرکت و مسیر پرواز پهپاد را مشخص کنند. این مسیر به طور خودکار در سیستم آنلاین ذخیره می شود. سمپاشی دفعه بعد مزرعه و میزان سم مورد نیاز طبق اطلاعات موجود تعیین می شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید