2 پیروزی و 2 شکست برای نمایندگان ایران در ۴ وزن دوم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹
    کد خبر :158157

مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌هاي كشتي آزاد زير 23 سال جهان، در لهستان در حال برگزاری است.
مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان، از عصر امروز (یکشنبه) در لهستان در حال برگزاری است که یونس امامی، حمیدرضا زرین‌پیکر، محمد متقی‌نیا و مجتبی گلیج در اوزان 65، 70، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

نتایج نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم که 26 نفر شرکت کرده‌اند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه 12 بر یک میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف کی یونیزاوا از ژاپن می‌رود.

در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه 5 بر 6 شکست خورد. در این وزن 21 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، محمد متقی‌نیا در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر 2 گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در در دور بعد به مصاف کاراس از رومانی می‌رود. در این وزن 21 نفر وزن کشی کرده‌اند.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید