توضیحات معاون شهردار تهران در مورد خبر بدهی به تامین اجتماعی

    کد خبر :157637

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری و تامین اجتماعی در مورد بدهی‌های سنواتی شهرداری تهران که از سال‌های گذشته انباشته شده، تعامل خواهند کرد.

ابراهیم شیخ با اشاره به انتشار خبری به نقل از معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی مبنی بر بدهی ۴۷۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی تا سال ۹۴ و مسدود شدن حساب‌های شهرداری تهران، گفت: پس از اعلام این مطلب با حسن زدا، معاون محترم سازمان تامین اجتماعی، تماس تلفنی داشتم که ایشان در این گفت‌وگو این نقل قول را تکذیب کرد.

وی افزود: مسائل و مشکلات حساب‌های فی‌مابین شهرداری تهران و سازمان تامین اجتماعی نیز در این گفت‌وگو مطرح شد.

معاون شهردار تهران با اعلام اینکه مصاحبه معاون سازمان تامین اجتماعی منجر به سوءتفاهم شده و از این رو قرار است تکذیبه‌ای از سوی سازمان مذکور منتشر شود، تاکید کرد: مدیریت شهری و تامین اجتماعی در مورد بدهی‌های سنواتی شهرداری تهران که از سال‌های گذشته انباشته شده است، تعامل خواهند کرد.

به گزارش مهر، شیخ با تاکید بر اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات درمان و بیمه پرسنل، یکی از مهم‌ترین وظایف معاونت توسعه منابع انسانی است، خاطرنشان کرد: همکاران خدوم و تلاشگر مجموعه مدیریت شهری به هیچ عنوان نگران نباشند، ما نسبت به موضوعات مربوط به همکااران پایش لحظه‌ای انجام می‌دهیم و با تمام توان، حداکثر اهتمام و مساعی خود را در جهت دفاع از حقوق و منافع همکاران شهرداری انجام خواهیم داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید