نسخه جدید آنر 9 همراه با گوشی هواوی آنر وی 10 رونمایی خواهد شد

    کد خبر :157551

نسخه جدید آنر 9 با نام Honor 9 Youth Edition یا Honor 9 Lite، همراه با گوشی آنر وی 10 رونمایی خواهد شد. اما چه مواردی در نسخه جدید آنر 9 تغییر کرده‌اند؟
به نظر می‌رسد در این گوشی جدید، کاربران باز هم شاهد انحنای دوطرفه شیشه در بخش پشتی خواهند بود. علاوه بر این، به تازگی گوشی جدید آنر گواهی CCC را نیز دریافت کرده است.
اگرچه اطلاعات چندانی از مشخصات فنی در دست نیست، با این وجود، احتمالا نسخه جدید آنر 9 با صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی با نسبت 16:9، تراشه کایرین 659 و 4 گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود حافظه داخلی دستگاه 64 گیگابایت است، ولی احتمالا این عدد به کارت حافظه آن مربوط باشد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه جلویی که یکی از سنسورهای آن 2 مگاپیکسلی خواهد بود و پشتیبانی باتری از شارژ سریع 5 ولت/2 آمپر اشاره کرد.
تلفن هوشمند جدید چینی‌ها در چهار رنگ مشکی (Obsidian Black)، آبی (Sea Blue)، سفید (Pearl White) و خاکستری (Seagull Gray) با قیمتی در حدود 303 دلار (1999 یوان) به فروش خواهد رسید.
اگرچه هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند، اما شانس معرفی Honor 9 Youth Edition در رویداد 28 نوامبر (7 آذر) هواوی و نمایش آن در کنار آنر V10 بسیار بالا خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته نیز آنر V9 در کنار نسخه Youth Edition گوشی آنر 8 پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. به همین جهت ممکن است این اتفاق باز هم تکرار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید