“نیمه من” حامد همایون منتشر می شود

    کد خبر :157479

مدیر برنامه های حامد همایون گفت: قطعه جدید “نیمه من” با صدای حامد همایون در مرحله دریافت آخرین مجوزها است و سه شنبه همین هفته یعنی هفتم آذر ماه منتشر می‌شود .

به گزارش افکارنیوز، محسن رجب پور مدیر برنامه های حامد همایون خواننده موسیقی پاپ درباره آخرین فعالیت های این خواننده گفت: قطعه جدید “نیمه من” با صدای حامد همایون در مرحله دریافت آخرین مجوزها است و سه شنبه همین هفته یعنی هفتم آذر ماه منتشر می‌شود .

وی درباره کسانی که در این قطعه حامد همایون را همراهی کردند اظهار کرد: بهروز علیاری “تنظیم”،‌ محمدفلاحی “میکس و مستر”، آرزو مرجانی و سهیل حسینی”شعر و ترانه” و عاصف آریا و حامد همایون”آهنگسازی” “نیمه من” را بر عهده دارند.

مدیر برنامه های حامد همایون با اشاره به تور کنسرت های داخلی و خارجی این خواننده توضیح داد: بامداد فردا به استرالیا می رویم تا به مدت سه روز سه برنامه در شهرهای ملبورن، سیدنی و بریزبن برگزار کنیم. بعد از کنسرت استرالیا به ایران می آییم و به ترتیب در شهرهای نوشهر،‌ برازجان،‌ رامسر،‌ تهران،‌ خرم آباد،‌ زنجان و شیراز برنامه اجرا می‌کنیم.

رجب پور تصریح کرد: کنسرت نوشهر 14 آذرماه، برازجان 15 آذرماه، رامسر 16آذر و کنسرت تهران در روز 17 آذرماه برگزار می شود و ادامه کنسرت های استانی پس از کنسرت تهران 18 آذر در خرم آباد، 19 و 20 زنجان و 26، 27 و 28 در شیراز برگزار می شود.

وی درباره ترافیک کاری کنسرت ها و حجم سختی کار در شهرهای مختلف و دور از هم بیان کرد: تشکیلات فنی ما دو تیم است و هر کدام زودتر از گروه ارکستر در شهرها مستقر می شوند تا شرایط اجرای کنسرت را فراهم کنند. گروه ارکستر نیز دو ساعت زودتر از شروع کنسرت در محل برگزاری حاضر می شود. رفت و آمدها نیز بیشتر با هواپیما و برخی مواقع در فواصل نزدیک مثل تهران به شمال با ماشین صورت می گیرد.

مدیر برنامه های حامد همایون خاطرنشان کرد: از این پس به فاصله هر 20 روز یک قطعه از حامد همایون منتشر می‌شود و همه قطعات وی آماده انتشار هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید