مهدیزاده با شکست همه رقبا به دیدار نهایی راه یافت

  • ورزشی
  • شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۵۹
    کد خبر :157284

کاراته کای سبک وزن تیم ملی کشورمان همه رقبای خود را شکست داد و به دیدار نهایی رقابتهای کاراته وان ژاپن راه پیدا کرد.

در ادامه این مسابقات که در شهر «اوکیناوا» جریان دارد، امیرمهدیزاده کاراته کای خوب کشورمان در وزن ۶۰- کیلوگرم با کسب ۵ پیروزی متوالی به دیدار پایانی راه یافت. وی دور نخست «کاموگاوا» از ژاپن را ۵ بر صفر شکست داد و سپس «قیصرآلیسبای» از قزاقستان را یک بر صفر از پیش رو برداشت. وی دور سوم ۲ بر صفر برابر «ساموئل ماچزه» از ایتالیا به برتری دست پیدا کرد.

مهدیزاده در دو مبارزه بعدی خود «کوزاکی»از ژاپن را یک بر صفر و «تومایا» دیگر کاراته کای ژاپنی را با رای داوران شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد. وی عصر فردا برای کسب مدال طلا به مصاف«دمیلسون دوس سانتوز » از برزیل خواهد رفت.

هامون درفشی پور، «توماس گابریل» از جمهوری چک را دو بر یک شکست داد و در ادامه و در پیکار با «میرزا بیک تبیوف» از روسیه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت. وی در مبارزه سوم خود«ناکانو» ژاپنی را با قانون «سنشو» (امتیاز نخست) شکست داد. درفشی پور سپس ۵ بر یک نتیجه را به «سوچیروناکانو» از ژاپن واگذار کرد.

به گزارش مهر، پیش از این سارا بهمن یار به دیدار نهایی راه یافته بود. دلارام دوستی، آویشن باقری وطراوت خاکسار هم در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید