عقب‌افتادگی های علمی را جبران می کنیم

    کد خبر :157242

رئیس سازمان بسیج علمی کشور گفت: تاکنون اقداماتی در حوزه علمی و پژوهشی انجام شده که اکنون در حال بازخوانی است و امیدواریم به واسطه آن، عقب‌افتادگی‌های علمی را جبران کنیم.

دکتر حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی در دومین همایش تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری در دانشگاه امیرکبیر، اظهار کرد: بنا داریم از نخبه‌هایی که در عرصه علم و فناوری زبانزد هستند، در این همایش تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه این جمع از اعضای پایگاه‌های علمی تهران و استان تهران هستند، گفت: در یک سال گذشته با راه‌اندازی پایگاه‌های علمی، عرصه جدیدی از فعالیت‌های علمی ایجاد شده‌ است.

ه گزارش مهر، رئیس سازمان بسیج علمی کشور با بیان اینکه برای مقابله با نظام سلطه، موضوع علمی و پژوهشی مطرح است، گفت: اگر ما بخواهیم به عنوان پرچمدار مستضعفان نقشی ایفا کنیم، باید بتوانیم فعل «ما می‌توانیم» را به صورت عملی به جامعه نشان دهیم.

به گفته قدیانی، تاکنون اقداماتی که انجام شده و ظرفیت‌هایی که از سوی محققان ارائه شده، در حال بازخوانی است تا بتوانیم در آینده شاهد رشد مضاعف در عرصه علمی باشیم و عقب‌افتادگی علمی را جبران کنیم و به عنوان سرآمدان این عرصه، در نظام بین‌المللی نقش ایفا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید