برخی‌ها نمی‌گذارند افراد بسیجی عضو هیئت علمی دانشگاه باشند

  • سیاسی
  • شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۰۸
    کد خبر :157231

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی نمی گذارند افراد بسیجی با معدل بالا عضو هیئت علمی دانشگاه باشند، گفت: افرادی که در این راه سنگ اندازی می کنند مخالفان نظام اسلامی هستند.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری که در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد، با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و هفته بسیج، اظهارداشت: از پیروزی های جبهه مقاومت خدا را شاکریم و به همه آزادگان جهان تبریک می گوئیم و این طبیعی است که هرجا تلاش باشد، عنایت خداوند متعال هم وجود دارد.

وی ادامه داد: در دوره اخیر حرکت خود را در اعتلای بسیج آغاز کردیم، حضرت آقا علم، خدمت رسانی، دفاع و فرهنگ را اولویت بسیج قرار دادند؛ پس ما باید حرکت های جدیدی را در این حوزه ها انجام دهیم.

سردار غیب پرور گفت: علم آموزی از نان شب هم مهمتر است و من در همایش ها به دنبال اعتلای بسیج هستم. معتقدم تنها با نگاه تحولی اعتلا رخ می دهد. ما باید در پایان سال ببینیم که تحولی در اعتلای بسیج رخ داده است یا خیر؛ زیرا ما می خواهیم حرکتی متفاوت و البته مکمل سالهای گذشته داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج، وزیر علوم را خطاب قرار داد و گفت: باید دید چرا برخی نمی گذارند افراد بسیجی با معدل بالا عضو هیئت علمی دانشگاه باشند. آیا افرادی که سنگ اندازی می کنند مخالفان نظام اسلامی نیستند؟ ویژگی بسیجی، مطالبه گری است و من از آقای غلامی و بسیج اساتید این مطالبه را دارم که این دانش آموختگان بسیجی را شبکه بندی و از آنها بهره کافی را ببرند، زیرا اعتلای بسیج در این است.

وی ادامه داد: در موضوعات مختلف نیاز به یک نگاه تحولی عمیق داریم. حرکت و هجرت رسول خدا برای ما درس است. ایشان با هجرت خواستند بفهمانند که پیشرفت و اعتلای جامعه در حرکت است.

سردار غیب پرور افزود: ما رسالت حفاظت و تلاش برای پیشرفت انقلاب اسلامی را داریم. مگر می شود روی ریل ده سال پیش بسیج حرکت کنیم؟ باید با یک نگاه تحولی حرکتی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

به گزارش مهر، وی در پایان تاکید کرد: همه ما باید در راستای مطالبات حضرت آقا برای اعتلای بسیج حرکت کنیم، خدا می داند اگر ما به کلام آقا به عنوان سخنرانی نگاه کنیم دچار خسران شده ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید