زمان برگزاری مجمع ریاست فدراسیون بوکس مشخص نیست/ خبرهای منتشر شده را تکذیب می‌کنم

  • ورزشی
  • شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۳۵
    کد خبر :157020

دبیرمجمع فدراسیون بوکس گفت: تا این لحظه هنوز زمان برگزاری مجمع ریاست فدراسیون بوکس از سوی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام نشده است.

زمان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس در حالی اواخر مهرماه به پایان رسید که 10 نفر برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون نام‌نویسی کردند.

مهدی حیدری دبیر مجمع فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس، اعلام شده است یا خیر، اظهار داشت: هنوز رسما هیچ چیزی به ما اعلام نشده است و زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بوکس مشخص نیست.

وی در پایان، اظهار داشت: امروز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه 5 دی ماه قرار است انتخابات فدراسیون بوکس برگزار شود که بنده این خبر را تکذیب می‌کنم، چون تا این لحظه هنوز خبری از سوی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام نشده است. هر وقت تاریخ برگزاری مجمع به ما اعلام شود، آن را در اختیار فدراسیون و رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

به گزارش فارس،‌ افشین داوری، حسین ثوری، روح الله حسینی، حسین فشی، دلاور صیامی، بهزاد کتیرایی، بدرالملوک کهرنگی، حمید توحیدی، علی کریمی فیروزجایی و فرهاد نیکوخصال نفراتی هستند که پس از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بوکس برای کسب کرسی ریاست فدراسیون به رقابت خواهند پرداخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید