گردهمایی فرودگاه و آمادگی در برابر بلایا در تهران گشایش یافت

    کد خبر :156955

گردهمایی فرودگاه و آمادگی در برابر بلایا( GARD) ‘ با همکاری دفتر عمران سازمان ملل متحد به منظور آمادگی و مقابله بحران های احتمالی روز شنبه در سالن شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی در تهران گشایش یافت.

مدیر کل مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: این گردهمایی به صورت کارگاه آموزشی برگزار و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد از یک سال پیش برنامه ریزی شده تا با حضور اساتید بین المللی و با هماهنگی سازمان ملل متحد در تهران برگزار شود.
فرشید گلیج در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتقال بیش از 100 هزار نفر به وسیله هواپیما به سایر استانها، امادگی برای انتقال 15 هزار نفر مجروج در 24 ساعت و پذیرش اقلام امدادی از استان های معین و کشور های خارجی از اهداف برگزاری این گردهمایی آموزشی است.
مدیرکل مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: این گردهمایی آموزشی بر اساس تصویب نامه هیات دولت و با توجه به نقش فرودگاه ها در امداد رسانی و کمک های فوری و ضروری در زمان بروز بلایای طبیعی در این شرکت برگزار می شود.
گلیج یادآورشد: گردهمایی آموزشی فرودگاه و آمادگی در برابر بلایا با همکاری دفتر هماهنگی امور انسان دوستانه سازمان ملل متحد، شرکت دی اچ ال، وزارت امور خارجه، سازمان مدیریت بحران کشور و شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی امروز آغاز بکار کرد.
به گزارش ایرنا، این گردهمایی آموزشی با حضور بیش از 40 نفر از نمایندگان لشکری و و دستگاههای مرتبط با مدیریت بحران و بلایای طبیعی در سطح استان تهران و نهادهای مستقر در فرودگاه ها با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و گری لوئیس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل در ایران امروز گشایش یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید