اعضای شورای شهر تهران خودروهای خود را تحویل گرفتند

    کد خبر :156954

21 دستگاه پژو پارس صفر کیلومتر تحویل اعضای شورای شهر تهران شد.

با شروع بکار شورای شهر تهران در دور پنجم، اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفتند تا تغییری در خودروهای سازمانی خود انجام دهند و در نهایت با موافقت محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران خرید 21 دستگاه پژو پارس و همچنین 21 عدد تبلت در دستور کاری معاونت امور مالی و اجرایی شورای شهر تهران قرار گرفت.

بعد از رسانه‌ای شدن خرید این اقلام، واکنش‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفت که البته این واکنش به مذاق اعضای شورای شهر تهران خوش نیامد و برخی از آنها نسبت به واکنش‌ها موضع گرفتند و اعلام کردند که خودروهایی که از دوره قبل به آنها رسیده مستهلک هستند و باید تغییر کنند.

البته در این بین هم برخی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کردند که از خودروهای جدید استفاده نخواهند کرد و اعلام کردند که از ماشین‌های که در اختیار اعضا سابق بوده استفاده خواهند کرد که این موضوع نیز مورد حمایت شهروندان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم با فروکش کردن انتقادات نسبت به تصمیم اتخاذ شده از سوی اعضای شورای شهر تهران و واکنش شهروندان به خرید یک میلیارد تومانی 21 دستگاه پژو پارس و 21 تبلت، در روزهای گذشته خودروهای جدید تحویل اعضای شورا شهر تهران شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید