ساخت موتورسیکلت تایوانی با سرعت ۱۰۳ کیلومتر برساعت

    کد خبر :156937

یک استارت اپ تایوانی موتورسیکلتی با موتور الکتریکی ساخته که کل وزن آن ۱۳۲ کیلوگرم است و حداکثر سرعت آن به ۱۰۳ کیلومتر برساعت می رسد.

به گزارش بازتاب به نقل از نیواطلس، استارت اپ تایوانی Otto Bikes نخستین موتورسیکلت الکتریکی خود را برای حمل ونقل روزانه ارائه کرد.

این موتور سیکلت به نام Mini City Racer هیچ گونه گاز گلخانه ای منتشر نمی کند. این وسیله نقلیه تقریبا کوچک است به طوریکه ارتفاع صندلی آن ۷۶۰ میلیمتر و کل وزن آن ۱۳۲ کیلوگرم تخمین زده شده است.

نیروی محرکه وسیله نقلیه از یک موتور الکتریکی تامین می شود که در هاب چرخ عقب قرار گرفته و ۷.۵ کیلووات (۱۰ اسب بخار) برق تولید می کند. حداکثر سرعت موتورسیکلت با چنین نیرویی به ۱۰۳ کیلومتر برساعت می رسد. سرعت معمول دستگاه نیز ۹۲ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

تولید کننده اطلاعات زیادی درباره باتری موتورسیکلت فاش نکرده و تاکنون فقط مشخص شده پک باتری ۳.۸ کیلووات برساعت آن به ۲ ساعت شارژ کامل نیاز دارد.

علاوه بر این موارد موتورسیکلت دارای یک نمایشگر رنگی TFT بزرگ است که با بلوتوث به اپلیکیشن موبایل متصل می شود و تمام اطلاعات را از تماس های تلفنی و جهت یابی را نمایش می دهد. البته برای حفظ ایمنی، پیامک هنگام حرکت در نمایشگر نشان داده نمی شود.

علاوه بر نمایشگر دو دوربین ویدئویی نیز در چراغ جلو و پشت موتور سیکلت تعبیه شده اند که دوربین چراغ پشتی به طور زنده تصاویری روی نمایشگر نمایش می دهد و به نوعی جایگزین آیینه عقبی است.

این استارت آپ هنوز زمان تولید تجاری این گجت را اعلام نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید