ما را به بهانه کنسرت آوردند/ کاندیدای ما روحانی است؛ جلسه را ترک کردیم

    کد خبر :15673

نشست انتخاباتی حامیان قالیباف با عنوان “دکتر خداحافظ” در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، تا دقایقی دیگر فرهنگسرای اندیشه با همکاری موسسه بصیرت یک نشست انتخاباتی در تخریب دولت تدبیر و امید با نام “دکتر خداحافظ” برگزار می‌کند.

در برگه ای که در این همایش به صورت گسترده در میان شرکت توزیع‌ شده، نوشته شده است: با حضور در مراسمی بزرگ از  کارهای دولت تقدیر و با یک خسته نباشید از ایشان خداحافظی نماییم.

یکی از حاضران این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اعلام کرد که به بهانه کنسرت در این مراسم حاضر شده اما به محض اینکه مطلع شده است این همایش در تخریب روحانی است، بلافاصله آنجا را ترک کرده است.

در ابتدای این برنامه مجری اعلام کرد که این برنامه یک جشن است و گفت که خانواده شهیدان محمدرضا کیانی، وزیری، امیرکاظم‌زاده، صبحی، نقاد، شفیعی، خالو، فروزانفر، محمدی و مومنی در این جشن حضور دارند.

در ادامه، نیما علامه، خواننده این مراسم بر روی سن آمد و آهنگی را با نام دولت کاریکاتور خواند و گفت این آهنگ برای کسانی است که نظم و آرامش این دنیا را برهم می‌زنند.

پس از این اجرا، مجری برنامه خطاب به شرکت‌کنندگان گفت که اسم این برنامه «دکتر خداحافظ» است. آیا می‌دانید که منظور از دکتر چیست؟ اکثریت شرکت‌کنندگان در پاسخ به این سوال هیچ جوابی ندادند که همین مسئله موجب شد که مجری بگویند منظور از دکتر، روحانی است. مجری این برنامه سپس گفت می‌دانید دکتر بعد از انتخابات کجا برود؟ که اکثریت به این سوال هم جواب نداد.

در ادامه، برنامه روحوضی و سیاه بازی به اجرا درآمد که یک بازیگر آن تاج پادشاهی بر سر داشت و نام او دکتر بود که می‌گفت با تدابیرش توانسته است مسایل را حل کند و می‌خواهد با این تدابیر چهار سال دیگر هم در قدرت باقی بماند و بازیگر دیگر آن، فردی بود که صورتش را سیاه کرده بود و مبارک نام داشت که از ۴ درصد و ۹۶ درصد حرف می زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید