افزایش دوبرابری قیمت نان

    کد خبر :156573

مدیر کل تعزیرات استان تهران و عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به افزایش قیمت نان اظهار کرد:قیمت نان قرار بود 15 درصد افزایش داشته باشد که متاسفانه شاهدافزایش 32 درصدی قیمت نان هستیم.

به گزارش افکارنیوز، محمد محمدی با اشاره به اینکه کیفیت و کمیت در نان نباید دستخوش تغییرات شود، گفت: در خیلی از کشور‌ها نان از اقلام ضروری است از این رو دست خوش تغییرات گسترده قرار نمی گیرد، اما در کشور ما متاسفانه علاوه بر افزایش قیمت نان ، چانه یا همان وزن نان هم کاهش یافته است و مسئولان در مقابل این تخلف آشکار سکوت کردند.

محمدی با اشاره به افزایش قیمت نان در مقایسه با آخرین افزایش قیمت سال ۹۳ بیان کرد:متاسفانه علاوه بر افزایش قیمت نان شاهد کاهش وزن نان هم هستیم که این موضوع اجحاف به حق مردم است.

محمدی با بیان اینکه کاهش وزن نان یک تخلف است و نباید از کنار این تخلفات به سادگی گذشت، ادامه داد: با این اقدام نانوایی‌ها و حمایت مسئولان از این نوع افزایش، انگار که پول یک نان را پرداخت کردید و در مقابل نصف نان را تحویل گرفته اید.

مدیر کل تعزیرات استان تهران در پایان گفت: گشت‌های تعزیرات از امروز آمادگی رسیدگی به شکایات مردمی در مقابل تخلفات نانوایی‌ها را دارند و به صورت سیار بازدید و بازرسی خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید