منتظر «سوغات جنگل» باشید

    کد خبر :156523

مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» برای گروه سنی نوجوان به بالا تولید شده است.

به گزارش افکارنیوز، «سوغات جنگل» در 120 قسمت 20 دقیقه ای با هدف ایجاد سرگرمی و بستری آموزشی برای گروه سنی نوجوان به بالا تولید می‌شود و در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ١٩ و پنجشنبه و جمعه ساعت ١٥:٤٥ روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد.

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او چهار بازیگر اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه عروسکی به فراخور موضوع و داستان چهره های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و… به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می کنند.

بهادر مالکی که در کارنامه خود تجربه صداپیشگی عروسک‌هایی چون فامیل دور را دارد، صداپیشگی عروسک نادر را بر عهده گرفته و مهدی برقعی که پیش از این عروسک گردان عروسک جناب خان در برنامه خندوانه بود، عروسک گردان این مجموعه است.

همچنین محمد عسگری، وحید آقاپور، دریا مرادی دشت و امیر رضا احمدی بازیگران اصلی مجموعه “سوغات جنگل” هستند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است:

طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده ای سه نفره می‌شود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آن هاست…

سایر عوامل «سوغات جنگل» عبارتند از:

مجری طرح: علی عبدالرحمن/ مدیر تولید: مرتضی افضلی/ برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: صادق اسفندیاری ارشاد/ مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی/ تصویربرداران: مصطفی عبدی, پوریا بیات/ صدابردار: فرهاد امامی/ تدوین: مهشاد امیری و سهیلا موسوی/ جلوه های ویژه: یونس محمدی/ مدیر تدارکات: علی اکبر بنی اردلان/طراح صحنه و دکور : امیر بنایی / طراح لباس: مهرنوش بلمه/ طراح گریم: حمید پور سیفی/ آهنگساز: کیوان کیارس و…

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید