توسعه آموزش های حوزه بندر و دریا با بهره گیری از توانمندی علمی

    کد خبر :156519

تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی امیر کبیر واحد ماهشهر و اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در راستای بهره گیری از امکانات علمی، اقتصادی و تخصصی مرجع دریایی خوزستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ دکتر محمد رحمانی رئیس پردیس ماهشهر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص تفاهم نامه ای که با اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منعقد کرد، گفت: این تفاهم نامه به منظور بهره گیری از امکانات علمی، فنی، اقتصادی و تخصصی این مرجع دریایی کشور در استان خوزستان برای توسعه آموزش های بندری و دریایی به امضاء رسید.

وی افزود : براساس این تفاهم نامه، همکاری ها بیشتر در سه محور آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی خواهد بود و طرفین متعهد می شوند حسب نیاز، از امکانات و توانمندی های همدیگر برای ارتقاء، توسعه و پیشرفت فعالیت های علمی و عملی در بخش های دریایی و بندری بهره بگیرند.

رئیس پردیس ماهشهر دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برگزاری سمینارها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی علمی و بهره گیری از ظرفیت های دو طرف جهت اجرای فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید