سریالی که تماشاگران مشکل خود را در آن می‌بینند

    کد خبر :156197

نویسنده سریال «هیات مدیره» درباره این سریال که در حال تولید است، گفت: «مخاطبانی که سریال را می‌بینند، قصه برایشان نامأنوس نخواهد بود بلکه خود و مشکلاتشان را خواهند دید.»

علی خودسیانی، نویسنده سریال «هیات مدیره» به تجربه آپارتمان‌نشینی و مدیریتش در ساختمان برای ساخت سریال «هیات مدیره» اشاره و بیان کرد: «تجربه آپارتمان‌نشینی من در ساخت این سریال تاثیرگذار است. مخاطبی که بنشیند و این سریال را ببیند مسائل و مشکلات خود را خواهد دید. من به عنوان نویسنده از فضا نیامده‌ام و در اتاق، تنهایی ننشستم تا تخیلی بنویسم. همه نقش‌هایی که در این سریال خواهید دید را از نزدیک دیده‌ام و با آنها زندگی کرده‌ام. همچنین آن‌ها من را به خانه خود راه داده‌اند و با من درد دل کرده‌اند. بنابراین من مطمئنم مخاطبانی که سریال را می‌بینند، قصه برایشان نامأنوس نخواهد بود بلکه خود و مشکلاتشان را خواهند دید.»

این نویسنده در بخش دیگر گفت‌وگو با اشاره به کیفیت آثار نمایشی تلویزیون بیان کرد: «کیفیت یک اثر نمایشی به همه عوامل و عناصر تشکیل دهنده اثر بستگی دارد. اگر شما بهترین فیلمنامه را دست یک کارگردان متوسط بدهید قطعا یک شاهکار خلق نخواهد کرد. همچنین اگر فیلمنامه‌ای ضعیف را به دست بهترین کارگردان بدهید، نمی‌تواند یک اثر خوب بسازد بلکه در نهایت یک کار قابل قبول خواهد ساخت.»

او ادامه داد: «می‌توان گفت همه عوامل مانند مدیران، ناظر کیفی، نویسنده، کارگردان، تهیه کننده، بازیگران، طراح صحنه و لباس و … در کیفیت یک سریال تاثیر دارند.»

این نویسنده به اشتباه برخی عوامل در مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: «گاهی همه عوامل یک سریال کار خود را درست انجام داده‌اند اما تنها به دلیل اینکه منشی صحنه در کار خود اشتباه کرده باعث ایجاد صحنه‌های خنده‌دار شده است. بنابراین یک منشی صحنه به اندازه نویسنده، تهیه‌کننده و… در موفقیت یک کار تاثیر دارد.»

علی خودسیانی در پایان گفت: «26 قسمت از سریال «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری به نگارش درآمده و چهار قسمت آن باقی مانده است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید